مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: سرمربی تیم النصر عربستان در حالی از شادی گل مهدی طارمی انتقاد می‌کند که یادش رفته مشابه همین کار را بازیکن خودشان در بازی رفت انجام داد.
حسین قدوسی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌ درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل النصر عربستان گفت:‌ زمانی که ما در عربستان به این تیم باختیم سرمربی اروگوئه‌ای این تیم به من گفت که ما آماده هستیم تا به عروسی صد هزار نفره به تهران بیاییم اما آنها روز چهارشنبه دیدند که نه تنها برایشان عروسی نگرفتیم بلکه یک جهنم صد هزار نفره برایشان ساختیم.

وی ادامه داد: بعد از پایان دیدار رفت قصد داشتم از سرمربی النصر چند سوال بپرسم و در نزدیکی رختکن این تیم توانستم توسط مترجمش با او صحبت کنم. من به خورخه‌ داسیلوا گفتم که شما در تهران با حضور صد هزار تماشاگر کارتان سخت می‌شود که او گفت ما به این تعداد تماشاگر عادت داریم و مشکلی هم از این بابت نیست و می‌خواهیم در تهران به عروسی صد هزار نفره برویم. البته او با این صحبت‌ها می‌خواست به تیمش روحیه بدهد غافل از اینکه عروسی در تهران برای آنها تبدیل به جهنم خواهد شد.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره انتقاد سرمربی النصر از شادی گل  مهدی طارمی در بازی روز چهارشنبه تصریح کرد:‌ داسیلوا در حالی از شادی گل بازیکن ما انتقاد کرد که یادش رفته در بازی رفت بازیکن این تیم و تماشاگرانشان بعد از گل سوم النصر چه حرکتی کردند. همان حرکت باعث ناراحتی بازیکنان ما شد و قصد جبران آن را داشتند.

قدوسی در پایان خاطرنشان کرد: چون ملیت خورخه داسیلوا اروگوئه‌ای بود از او درباره گاز گرفتن لوئیز سوارز هموطن او از برخی از بازیکنان پرسیدم که این مربی اعلام کرد این مسائل جزئی از فوتبال است؛ اما جالب اینجاست که حرکت طارمی که مشابه حرکت بازیکن خودشان بود را غیرعادی می‌داند و از آن انتقاد می‌کند. آن هم در حالی که بازیکن خودشان دقیقاً چنین کاری را انجام داده بود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۸ )