هافبک آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن با اظهارنظر در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش احتمال بازگشت خود به فوتبال باشگاهی ایتالیا را رد کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، خاویر پاستوره که در سال ۲۰۱۱ با قراردادی سه ساله و به ارزش ۴۰ میلیون یورو از تیم پالرمو به پاری‌سن‌ژرمن پیوست، جایگاه ثابتی در این تیم فرانسوی نداشته است. همین مسئله شایعاتی را در خصوص بازگشت او به مسابقات فوتبال سری A ایتالیا بر سر زبان‌ها انداخته است و حتی گفته شده که سران باشگاه رم علاقمند به جذب این هافبک آرژانتینی هستند.

پاستوره ۲۵ ساله در این خصوص به روزنامه «کوریره دلو اسپورت» ایتالیا گفت: هنوز یک سال دیگر از قراردادم با پاری‌سن‌ژرمن باقی مانده است اما گاهی اوقات با والتر ساباتینی، مدیر ورزشی تیم فوتبال رم صحبت می‌کنم. او بود که مرا به فوتبال ایتالیا آورد و احترام زیادی برایش قائل هستم.

وی همچنین پس از بازی دوستانه تیم ملی آرژانتین با اکوادور با رد احتمال بازگشتش به فوتبال ایتالیا عنوان کرد: در حال حاضر مشکلی ندارم و پس از پایان فصل جاری وضعیتم را مورد ارزیابی قرار خواهم داد ولی اطمینان دارم که در پاری‌سن‌ژرمن ماندنی خواهم بود.

پاستوره که اخیراً در پیروزی ۲ بر یک تیم ملی آرژانتین در دیداری دوستانه برابر اکوادور برای آلبی‌سلسته گلزنی کرد در ۲۶ بازی از فصل جاری لیگ یک فرانسه شش پاس گل داده و سه گل هم به ثمر رسانده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.