هافبک ۳۱ ساله باورایایی‌ها در خصوص هافبک ولفسبورگ که مورد توجه بایرن مونیخ است اظهارنظر کرد و از رابطه‌اش با هم‌تیمی هلندی‌اش گفت.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، کوین دی‌بروین، هافبک ۲۳ ساله تیم فوتبال ولفسبورگ که در فصل جاری یکی از ستاره‌های این تیم بوده است، تیمی که در حال حاضر در مکان دوم جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا قرار داد، به شدت مورد توجه باشگاه بایرن مونیخ است و سران این باشگاه به دنبال جذب این بازیکن بلژیکی هستند. دی‌بروین در فصل جاری با دادن ۱۶ پاس گل از این حیث بالاتر از زلاتکو یونوزوویچ و توماس مولر جای دارد که هر کدام ۹ پاس گل داده‌اند. او همچنین در گلزنی هم موفق بوده و در فصل جاری ۹ گل به ثمر رسانده است که از این بین دو گل را در پیروزی ۴ بر یک ولفسبوگ برابر بایرن مونیخ، مدافع عنوان قهرمانی به ثمر رساند.

فرانک ریبری در گفت‌و‌گو با نشریه «بیلد» آلمان در خصوص پیوستن احتمالی هافبک ولفسبورگ به بایرن مونیخ گفت: دی‌بروین بازیکن فوق‌العاده‌ای است ولی وقتی بازی او را می‌بینم متوجه می‌شوم که او با من و آرین روبن فرق دارد. او بازیکنی پا به توپ و دربیل‌زن نیست و فکر هم نمی‌کنم علاقه‌ای به این داشته باشد که بخواهد بازیکنان حریف را پیش‌روی خود ببیند. البته دی‌بروین در زمان ضدحمله بازیکن خارق‌العاده‌ای است. اگرچه در بایرن مونیخ شما تنها سه یا چهار متر فضا پیش‌روی خود دارید و فضای خیلی زیادی روبه‌روی‌تان نیست. البته دی‌بروین بازیکن خوبی است و هنوز جوان است و می‌تواند چیزهای بیشتری بیاموزد.

هافبک فرانسوی باواریایی‌ها همچنین با یادآوری درگیری‌اش با هم‌تیمی هلندی خود در دیدار نیمه نهایی فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا برابر رئال مادرید گفت: پیش از اینکه نیمه نخست بازی به پایان برسد ما صاحب یک ضربه پنالتی شدیم، ضربه‌ای که باید با پای راست به سمت دروازه رئال زده می‌شد. طبق تقسیم وظایفی که یوپ هاینکس کرده بود ضربات ایستگاهی پای راست به من و تونی کروس محول شده بود و ضربات ایستگاهی پای چپ هم به روبن سپرده شده بود. پس آن ضربه را یا من باید می‌زدم یا تونی کروس ولی آرین آمد و گفت تونی باید شوت بزنی! من از این حرف او ناراحت شدم و اینکه چرا مرا به حساب نیاورد. برای همین زمانی که بین دو نیمه راهی رختکن می‌شدیم هر دو عصبانی بودیم و به هم خرده گرفتیم.

وی افزود: البته حالا رابطه خیلی خوبی داریم و تأسف می‌خورم که چرا در ابتدا چنین رابطه صمیمانه‌ای نداشتیم. در گذشته مشاجره‌هایی با هم داشته‌ایم ولی امروز رابطه خوبی با هم داریم و از بازی در کنار هم لذت می‌بریم. روبن هم می‌داند که ما دو نفر چقدر برای بایرن مهم هستیم. همیشه می‌گویم که فرقی نمی‌کند چه کسی گل بزند یا از بین ما دو نفر کدامیک پاس گل بیشتری بدهد. اصلاً هم به گل‌هایی که آرین می‌زند حسادت نمی‌کنم، چرا که مهم کار گروهی است. روبن نیز پس از هر گلی که می‌زند به سمت من می‌آید و شادی گلش را با من سهیم می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.