سرمربی ۶۸ ساله تیم ملی فوتبال هلند رفتار تماشاگران این تیم در قبال هافبک اسپانیا را کاری ناپسند دانست.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال هلند شب گذشته (سه‌شنبه) در دیداری دوستانه موفق شد با گل‌های استفان دی‌وری و دیوی کلاسن با نتیجه ۲ بر صفر اسپانیا را شکست دهد. در جریان این دیدار هواداران هلند آندرس اینیستا، زننده گل قهرمانی اسپانیا برابر هلند در فینال جام جهانی ۲۰۱۰ را که در دقیقه ۷۶ مسابقه به جای سانتی کاسورلا به بازی آمد، هو کردند.

گاس هیدینک در پی پیروزی مردانش بر لاروخا گفت: هو کردن اینیستا کار نادرستی بود. او بازیکنی سطح بالا و انسانی فوق‌العاده است. در ابتدا هم متوجه نشدم که منظور هواداران به اینیستاست. دلیل این هو کردن آیا گلی بود که او در فینال جام جهانی ۲۰۱۰ به هلند زد؟ این حرکت تماشاگران باورنکردنی است. واقعاً نمی‌توانم درک کنم منظورشان از این کار چه بود؟

وی در خصوص فشاری که در حال حاضر روی اوست، اظهار داشت: فشاری را روی شانه‌هایم احساس نمی‌کنم. نمی‌خواهم دیگر با رسانه‌ها بجنگم و تمرکزم را روی فوتبال گذاشته‌ام. رسانه‌ها همیشه داستان‌هایی برای سرهم کردن دارند. به نظرم بازیکنان هلند در این بازی با شهامت بازی کردند. با وجود اینکه اشتباهاتی مرتکب شدیم ولی بازی خوبی را مقابل اسپانیا به نمایش گذاشتیم.

سرمربی ۶۸ ساله نارنجی‌پوشان تصریح کرد: البته این اشتباهات درس خوبی برای بازیکنان ما بود، چون نباید مقابل تیمی همچون اسپانیا چنین اشتباهاتی مرتکب شد. خوشبختانه اسپانیا نتوانست از اشتباهات ما استفاده کند. کنث فرمر چندین بار با واکنش‌های خوبش دروازه ما را از باز شدن نجات داد و دلی بلیند و کلاسن هم عملکردی عالی داشتند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.