سرمربی تیم ملی ایران گفت: از دست دادن دو خبرنگار اتفاق تاسف بار و تراژدی بسیار غمگینی بود.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال پس از برگزاری اردوی اروپایی‌اش و برگزاری دو بازی دوستانه با شیلی و سوئد امشب به کشورمان بازگشت.

کی‌روش پس از بازگشت به ایران ترجیح داد صحبتی نکند و در جمع خبرنگارانی که در فرودگاه امام خمینی (ره) حضور یافتند با اشاره به درگذشت میلاد حجت الاسلامی و حسین جوادی خبرنگاران خبرگزاری تسنیم و روزنامه وطن امروز عنوان کرد: این اتفاق تاسف بار و تراژدی بسیار غمگینی بود که در این سفر رخ داد و دو نفر از دست اندرکاران رسانه و دو نفر ار کسانی که در ۴ سال گذشته بارها آنها را دیده بودم قربانی این حادثه شدند.

وی افزود: از دست دادن این دو خبرنگار حادثه تلخی بود و از صمیم قلب به خانواده‌های آنها تسلیت می‌گویم. همه ما از این اتفاق بسیار ناراحت هستیم.

کی‌روش از صحبت درباره تیم ملی، بازی‌های دوستانه با شیلی و سوئد، بحث همکاری‌اش با فدراسیون و سایر مسائل مربوط به تیم ملی خودداری کرد.

همچنین پس از بازگشت تیم ملی گذرنامه کی‌روش به دلیل مشکلات مالیاتی ضبط شد. این مربی پرتغالی به دلیل مشکل مالیاتی از همراهی تیم ملی در روز اول فروردین محروم و پس از رفع مشکلش جداگانه عازم اتریش شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.