بازیکن تیم ملی فوتبال گفت: سرمربی تیم ملی در مقابل تمام نداری‌های فوتبال ما ایستاد و کار کرد و نتایج بزرگی هم کسب کرد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، آندرانیک تیموریان پس از بازگشت تیم ملی از اردوی اتریش و سوئد اظهار داشت: بازی‌های خوبی برگزار کردیم، هیچ کس فکر نمی‌کرد که ما در فاصله یک هفته دو بازی دوستانه با دو تیم اروپایی بزرگی داشته باشیم، هم‌اکنون شرایط تیم ملی بسیار خوب است و امیدوارم بتوانیم آن را نگه داریم. ما بازی‌های خوبی مقابل سوئد و شیلی انجام دادیم و امیدوارم سال‌های آینده وضعیت‌مان بهتر شود و بتوانیم با تیم‌های اروپایی بزرگ بازی کنیم و خود را برای جام جهانی ۲۰۱۸ آماده کنیم.

وی در خصوص اینکه کارلوس کی‌روش از تیم ملی خواهد رفت، تصریح کرد: امیدوارم این اتفاق رخ ندهد، او در این چند سال فوتبال ایران را به خوبی شناخته است، نتایج کاملاً قابل قبولی کسب کرده و با تمام نداری‌ها، نتایج بزرگی به دست آورده است. او در مقابل هیچ ایستاد و کار کرد و تک‌تک بازیکنان نیز در کنار او تلاش خود را انجام داده‌اند. همگی برای این مملکت زحمت کشیده‌اند، بحث پول در میان نیست، بحث شخصیت‌ دادن به تیم ملی، کادر فنی و همگی مطرح می‌شود. من این مسائل را برای خودم نمی‌گویم، بلکه برای آینده و جوانان این مرز و بوم می‌گویم که با حضور کی‌روش می‌توانند چهره شوند و در تیم‌های اروپایی بازی کنند.

بازیکن تیم ملی در خصوص خداحافظی جواد نکونام تصریح کرد: فکر می‌کنم نکونام ۱۵، ۱۶ سال در تیم ملی بازی کرد و از بهترین‌ها بود. من به شخصه افتخار می‌کنم که هم‌بازی او بودم. واقعاً یکی از بهترین بازیکنان فوتبالی از تیم ملی رفت، امیدوارم او در زندگی شخصی و باشگاهی خودش موفق باشد.

تیموریان در مورد اینکه آیا او کاپیتان تیم ملی خواهد شد،گفت: در مورد این مسئله باید سرمربی تصمیم بگیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.