بازیکن تیم فوتبال استقلال می گوید تا زمانی که زیرساخت‌های فوتبال ایران درست نشود حتی اگر فرگوسن هم بر روی نیمکت تیم ملی بنشیند اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد.
به گزارش ایسنا رضا عنایتی در حاشیه تمرین امروز عصر (چهارشنبه) تیم فوتبال استقلال در جمع خبرنگاران اظهار کرد : خوشبختانه در حال حاضر شرایط خوبی داریم و تمرینات خوبی را پشت سر می گذاریم و به دیدار فولادی می‌رویم که واقعا فوتبال بازی می کند. به همین خاطر ما هم در برابر تیم‌هایی که فوتبال بازی می کنند خوب بازی می کنیم.

او اضافه کرد: هم استقلال و هم فولاد به ۳ امتیاز این دیدار نیاز دارند و ما برای اینکه در کورس قهرمانی بمانیم به کسب امتیاز در این بازی شدیدا نیازمندیم. فولاد تیم با شخصیتی است که در کارنامه‌اش قهرمانی در لیگ برتر را نیز دارد. این باشگاه ساختار خوبی را دارد و ما نیز به فولاد به عنوان یک رقیب قدرتمند نگاه می‌کنیم.

بازیکن تیم فوتبال استقلال در پاسخ به سوالی در مورد عدم حضور ملی پوشان این تیم در تمرینات نیز گفت: حضور نداشتن بازیکنان ملی پوش در تمرینات استقلال بر روی روند آماده سازی ما بی‌تاثیر نیست. البته ما جدای از بازیکنان ملی‌پوش چند بازیکن مصدوم نیز داشتیم. با این حال جای امیدواری اینجاست که ملی پوشان ما در این چند روز به همراه تیم ملی تمرین کرده‌اند و با بدن‌های آماده در خدمت استقلال خواهند بود.

عنایتی در پاسخ به سوالی در مورد رفتن کارلوس کی‌روش از تیم ملی فوتبال ایران نیز گفت: به نظرم تا زیرساخت‌های فوتبال ما درست نشود هرکسی به فوتبال ایران بیاید نمی‌تواند معجزه کند و حتی اگر فرگوسن نیز بر روی نیمکت تیم ملی بنشیند همان نتایجی را می‌گیرد که افشین قطبی، کی‌روش و یا دیگر سرمربیان گرفتند و هیچ اتفاق خاصی در فوتبال ما رخ نخواهد داد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )