بازیکنان سوئد به حضور پرتعداد تماشاگران ایرانی در ورزشگاه واکنش نشان دادند.
به گزارش ایسنا، سوئد موفق شد با درخشش زلاتان ابراهیموویچ با نتیجه ۳ بر یک ایران را شکست دهد تا پس از برد برابر مولداوی دومین برد پیاپی خود را نیز در یک هفته کسب کند.

کیم کالستروم مدافع باسابقه تیم ملی سوئد پس از این دیدار گفت: همانطور که قبل از بازی گفتیم، این دیدار برای ما اهمیت زیادی داشت و باید پیروز می‌شدیم که توانستیم به این مهم برسیم. دیدار با ایران بازی خوبی برای ما بود چرا که هم خط دفاع ما به خوبی آزمایش شد و هم در خط حمله توانستیم قدرت خودمان را نشان دهیم. این دیدار برای آمادگی ما در انتخابی یورو ۲۰۱۶ دیدار خوبی بود.

کالستروم درباره حمایت هواداران ایرانی در سوئد گفت: خیلی عجیب بود که در خانه خودمان تحت فشار قرار داشتیم ولی این شرایط عجیب به سود ما شد چرا که انگیزه تیم ما را بالا برد. حضور این همه تماشاگر ایرانی در سوئد باعث شد همه بازیکنان سوئد انگیزه بگیرند و بازی خوبی به نمایش بگذارند. در واقع همه ما چند کیلومتر بیشتر از شرایط عادی دویدیم. در کل این دیدار برای ما خیلی خوب بود. من فکر نمی کنم کسی شکایتی از این موضوع داشته باشد که تماشاگران ایرانی زیادی در این دیدار خوب بودند. شاید این باعث شود تا هواداران سوئدی بیشتر روی خودشان کار کنند و مثل ایرانی‌ها شوند (باخنده).

روبن اولسن دروازه‌بان سوئد نیز گفت: قبل از بازی همه ما می دانستیم که تماشاگران ایرانی از این دیدار استقبال زیادی به عمل خواهند آورد و به همین دلیل اصلا شگفت‌ زده نشدیم. بازی خوبی بود. انگار خارج از خانه بازی می کنیم. فکر می کنم بازیکنان ما پس از پایان بازی به دنبال پاسپورت بودند تا به خانه (سوئد) برگردند! (باخنده).

گرانکوئیست مدافع تیم ملی سوئد نیز گفت: برای اولین بار که فرندز‌ آره‌نا برای تیم رقیب تبدیل به جهنم نشده بود و تیم حریف در شرایط خوبی قرار داشت. هواداران ایرانی را ستایش می کنم چرا که تا دقیقه آخر از تیمشان حمایت کردند. این مدافع درباره حضور نداشتن زنان ایرانی در ورزشگاه ها گفت: الان سال ۲۰۱۵ است و این حرف‌ها نباید مطرح باشد. من مخالف این حرکت هستم . فوتبال ورزشی است که برای همه است و هیچکس نباید از دیدن آن محروم باشد. زن‌ها نیز باید مثل مرد‌ها از حق یکسانی برای رفتن به ورزشگاه برخوردار باشند.

شب گذشته ۳۴ هزار تماشاگر به ورزشگاه فرندز‌ آره‌نا رفتند تا دیدار ایران وسوئد را تماشا کنند که نکته جالب این دیدار حضور زیاد تماشاگران ایرانی در ورزشگاه بود.

همچنین رسانه های ورزشی معتبر جهان نظیر ایندیپندنت و زد دی اف نیز از حضور زیاد تماشاگران ایرانی شگفت زده شدند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )