نیمه اول دیدار دوستانه تیم‌های فوتبال سوئد و ایران با برتری میزبان خاتمه یافت.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال کشورمان از ساعت ۲۲ امشب (سه‌شنبه) در ورزشگاه فرندز آره‌نا شهر استکهلم در دیداری تدارکاتی به مصاف سوئد رفت که نیمه اول این بازی با برتری ۲ بر یک سوئد به پایان رسید.

کی‌روش تیمش را با ترکیب علیرضا حقیقی، سیدجلال حسینی، پژمان منتظری، مرتضی پورعلی‌گنجی، هاشم بیک‌زاده، وحید امیری، آندرانیک تیموریان، جواد نکونام، مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و رضا قوچان‌نژاد به میدان فرستاد.

رابین اولسن، آندریاس گراگویت، پیر بنگتسون، امیل فورسبرگ، البین اکدال، کیم کالستروم،  آنتون تینرهولم، ارکان زنگین، اریک یانسون، مارکس برگ و زلاتان ابراهیموویچ هم در ترکیب اصلی سوئد به میدان رفتند.

شاگردان اریک هامرین بازی را خوب آغاز کردند و توپ و میدان را در اختیار گرفتند و نتیجه این برتری گل دقیقه ۱۱ زلاتان ابراهیموویچ بود. سوئد بعد از گل مهاجم سرشناس خود همچنان تیم برتر میدان بود و در دقیقه ۲۱ مارکس برگ گل دوم میزبان را به ثمر رساند.

پس از این گل تیم ملی ایران موفق شد اختلاف را کم کند. وحید امیری پس از یک حرکت خوب در محوطه جریمه سوئد متوقف شد تا جواد نکونام در دقیقه ۲۴ از روی نقطه پنالتی در صدوپنجاه‌ویکمین بازی ملی‌اش گل اول ایران را به نام خود ثبت کند.

در دقایق باقی مانده تا پایان نیمه اول گلی رد و بدل نشد تا این نیمه با برتری ۲ بر یک سوئد به پایان برسد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.