مهاجم برزیلی بارسلونا تأکید کرد در شرایط فعلی از بودن در بارسلونا خوشحال است و به حضور در لیگ برتر فکر نمی‌کند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، نیمار و الکسیس سانچس به مدت یک فصل در کنار یکدیگر در تیم فوتبال بارسلونا همبازی بودند ولی مهاجم تیم ملی شیلی در ابتدای فصل جاری نوکمپ را ترک کرد و به جمع آرسنالی‌ها در لیگ برتر انگلیس ملحق شد. این دو بازیکن یکشنبه شب در دیداری دوستانه‌ای که بین برزیل و شیلی در ورزشگاه امارات شهر لندن برگزار شد مقابل یکدیگر قرار گرفتند و این سلسائو بود که با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.

نیمار در خصوص ملاقات دوباره با دوست و همبازی قدیمی خود گفت: الکسیس دوست خیلی خوب من است، کسی که بازی در کنار او در بارسلونا یک امتیاز برایم بود. ما رابطه خوبی با هم در داخل و خارج از زمین داشتیم، به همین خاطر از اینکه می‌بینم الکسیس در آرسنال احساس خوبی دارد، خوشحالم.

ستاره برزیلی آبی‌و‌اناری‌پوشان کاتالونیا در خصوص احتمال حضورش در لیگ برتر انگلیس هم عنوان کرد: در مورد احتمال حضورم در فوتبال انگلیس باید بگویم من از بودن در بارسلونا خیلی خوشحالم و به حضور در لیگ برتر فکر نمی‌کنم. هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن، دارم.

نیمار ۲۳ ساله در فصل جاری عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و در ۳۶ بازی از رقابت‌های مختلف ۲۶ گل برای کاتالان‌ها به ثمر رسانده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.