ستاره سابق تیم ملی فرانسه و رئال مادرید می‌گوید آماده است که در صورت وجود پیشنهاد، هدایت این تیم اسپانیایی را در دست گیرد.
به گزارش ایسنا، زین‌الدین زیدان که در حال حاضر هدایت تیم رئال مادرید «ب» را بر عهده دارد در تازه‌ترین گفت‌وگوی خود صحبت‌های جالبی را مطرح کرد.

در سال ۲۰۱۵ رئال مادرید نوسان زیادی داشته و علاوه بر واگذاری صدرنشینی به بارسلونا، در ال‌کلاسیکو هم بازنده شد تا شانس کمی برای فتح لیگا داشته باشد. به همین خاطر در هفته‌های گذشته اخبار ضد و نقیض زیادی از خروج احتمالی آنچلوتی از سانتیاگو برنابئو منتشر شده بود که صحبت‌های امروز زیدان بار دیگر صحت این شایعات را قوت بخشید.

زیدان در گفت‌وگو با پایگاه +CANAL گفت: اگر سرمبیگری رئال مادرید به من پیشنهاد شود قطعا آن را می‌پذیرم. با این حال این تیم الان مربی دارد که کارش را هم به خوبی بلد بوده و نتایج خوبی گرفته است. من جزئی از ساختار باشگاه هستم و هنوز چیزهای زیادی است که باید یاد بگیرم.

او ادامه داد: آیا برای هدایت رئال آماده هستم؟ شما هیچ وقت آماده نیستید اما اگر هم نبودید باید بگوئید بله آماده‌ام! زمانی که بازیکن بودم همه توانایی‌هایم را در دو سال به دست نیاوردم بلکه همه چیز به تدریج و با گذر زمان اتفاق افتاد. مربیگری هم همین گونه است.

زیدان با تمجید از آنچلوتی گفت: من تاکنون از آنچلوتی چیزهای زیادی یاد گرفته‌ام و خودش هم می‌داند که چه احترام زیادی برایش قائلم. او بهترین گزینه برای رئال مادرید است، با وجود اینکه مردم چیزهای دیگری می‌گویند.

کاپیتان سابق فرانسه فصل گذشته در رسیدن به دهمین قهرمانی رئال در اروپا دستیار آنچلوتی بود و قبل از آن هم در کادر فنی مورینیو حضور داشت. او در این زمینه گفت: چیزی که از مورینیو یاد گرفتم این بود که هیچ وقت ناامید نشوم. شیوه‌ای که او برای حل مسائل در پیش می‌گیرد شگفت‌آور است اما او کار درستی می‌کند چرا که سخت‌گیر و در عین حال منصف است. او برای بازیکنانش همه کار می‌کند. با این حال کار با آنچلوتی فرق می‌کند. او رابطه صمیمانه‌ای با بازیکنان دارد و صبر بیشتری از خود نشان می‌دهد. البته او این را هم می‌داند که بعضی اوقات باید به اندازه کافی محکم باشد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )