بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی می گویند ایران استحقاق کسب عنوان قهرمانی در آسیا را داشت اما با بدشانسی مقابل ژاپن بازنده شد.
به گزارش ایسنا، سیدپیمان حسینی، دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی که نمایش خوبی هم در بازی مقابل لبنان داشت،پس از این دیدار گفت: لبنان تیم بسیار خوبی بود و از بازیکنان با تجربه ای برخوردار بود اما بازیکنان ایران با انگیزه خاصی که داشتند توانستند هشت گل به لبنانی ها بزنند. روی دروازه ما هم تیم لبنان موقعیتهای زیادی ایجاد کرد. آنها فیزیکی بازی می کردند و اساس کارشان بر شوت های از راه دور بود که البته چندین بار هم این کار را انجام دادند، اما توان مقابله با تکنیک خوب ساحلی بازان ایران را نداشتند و در نهایت با هشت گل مغلوب ما شدند.

همچنین علی نادری کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی درباره رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: همانطور که دیدید سطح مسابقات بسیار بالا بود. در مرحله گروهی توانستیم نتایج خوبی بگیریم. حق ما حضور در فینال بود، ولی فوتبال است و در یک لحظه ممکن است همه چیز عوض شود. اشتباهات فردی مان در بازی با ژاپن باعث شد بازی برده را واگذار کنیم. ولی خوشبختانه در بازی رده بندی فشار بیشتری به لبنان آوردیم و توانستیم این تیم را شکست بدهیم و به مسابقات جام جهانی ۲۰۱۵ پرتغال صعود کنیم. امیدوارم بتوانیم در رقابت های جام جهانی که بزرگترین رویداد جهانی است بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذاریم و بازیکنان از لحاظ مالی به وضعیت بهتری برسند.

محمد حاجی پور دروازه بان تیم ملی نیز اظهار کرد: بازیکنان پاسخ زحمات خود را در این مسابقات گرفتند. خوشبختانه نمایش خوبی برابر لبنان داشتیم و توانستیم با هشت گل به پیروزی برسیم و به هدف اصلی خود که همان حضور در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۵ پرتغال است برسیم. البته این امر مهم با همت بازیکنان و کادر فنی بدست آمد. ما اولین و آخرین بازی مان را جلوی لبنان انجام دادیم که به نظرم بازی رده بندی به مراتب سخت تر بود، چرا که ما استرس و فشار این را داشتیم که بتوانیم جواز صعود را کسب کنیم که خوشبختانه با دعای خیر مردم این امر مسجل شد. جا دارد از فدراسیون فوتبال، کادر فنی و دپارتمان فوتبال ساحلی که همیشه تیم ملی فوتبال ساحلی را حمایت کردند تشکر کنم.

محمدعلی مختاری دیگر بازیکن تیم ملی نیز گفت: ماهها در اردو بودیم و شرایط سختی را تحمل کردیم، خدا را شکر توانستیم مزد زحماتمان را بگیریم. در این دوره از مسابقات تیم ملی با ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه به این رقابتها اعزام شد. توانستیم عملکرد خوبی در این مسابقات به نمایش بگذاریم، تیم ملی ۵ مسابقه انجام داد، فقط در دیدار مقابل ژاپن بازی را واگذار کردیم. همه اینها نشان می دهد که تیم ملی وضعیت بسیار خوبی دارد و امیدواریم این وضعیت را تا شروع رقابتهای جام جهانی پرتغال حفظ کنیم و از گروهمان در این رقابتها صعود کنیم، چرا که می توانیم با توجه به بازیکنانی که داریم در جمع ۴ تیم پایانی قرار بگیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.