مربی تیم ملی فوتبال ساحلی معتقد است با پتانسیلی که بازیکنان ایران دارند در جام‌جهانی نیز می‌درخشند.
به گزارش ایسنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، عباس هاشم پور پس از پیروزی برابر لبنان و صعود ایران به جام جهانی پرتغال گفت: فدراسیون فوتبال ارتباط خیلی خوبی با رشته ساحلی داشته و معتقدم کفاشیان و اسدی علاقه وافری به این رشته دارند. نسل فوتبال ساحلی کنونی در ایران بسیار با کیفیت است. هدف ما و فدراسیون این است که با گرفتن بهترین نتایج مردم را شاد کنیم. امیدوارم با فراهم کردن امکانات بسیار مناسب برای بازیکنان بتوانیم حضوری موفق در رقابت های جام جهانی داشته باشیم.

وی درباره عملکرد تیم در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: تیم ملی فوتبال ساحلی مقتدرانه مقابل حریفان خود ایستادگی کرد و به جام جهانی راه یافت. در واقع این صعود نتیجه تلاش و زحمات کادر فنی، بازیکنان و حمایتهای ویژه فدراسیون و همکاری باشگاهها بود. حق ما رسیدن به فینال بود، ولی در بازی با ژاپن روی اشتباهات فردی بازی را واگذار کردیم. بعد از شکست برابر ژاپن اکتاویو با بازیکنان صحبت کرد و از نظر روانی تیم را برای بازی با لبنان آماده کرد. البته ناگفته نماند که تیم ملی ژاپن آماده سازی خوبی برای این رقابت ها انجام داده بود و اردوهای مختلفی در آرژانتین و برزیل برگزار کرده بود.

هاشم پور در ادامه خاطرشان کرد: جا دارد از زحمات تمامی بازیکنان، کادر فنی،باشگاه ها و بویژه حمایتهای بی دریغ رئیس و دبیرکل فدراسیون تشکر کنم و البته باید بدانیم که این تازه ابتدای راه است و ما در ادامه راه دشواری را پیش رو داریم و در این چند ماه پیش رو باید تمام تلاشمان را برای حضور قدرتمند در جام جهانی انجام دهیم چرا که در جام جهانی سخت ترین و قوی ترین تیم ها حضور دارند. با پتانسیلی که بازیکنان ما دارند در مسابقات جهانی نیز می توانند باعث درخشش نام کشور عزیزمان شوند.

مربی تیم ملی فوتبال ساحلی در ادامه درباره حضور بازیکنان جوان در تیم ملی گفت: هدف اصلی از تشکیل تیم ملی «ب» فوتبال ساحلی این بود که بتوانیم بازیکنان شایسته ای را برای تیم ملی بزرگسالان داشته باشیم. در این تورنمنت از بازیکنانی مثل محمد مرادی و محمدصادقی که برای اولین بار در رقابت های بین المللی حضور داشتند، استفاده کردیم . انگیزه بالای آنها باعث شد که مرادی ۳ گل و صادقی ۲ گل در این رقابت ها برای تیم ملی بزند. انشاالله در آینده ای نزدیک شاهد این باشیم که جوانان این مرز و بوم بتوانند جانشینان شایسته ای برای بازیکنان اصلی تیم ملی فوتبال ساحلی باشند. جا دارد صعود مقتدرانه تیم ملی را به مردم عزیز ایران بخصوص جامعه فوتبال ساحلی تبریک بگویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.