سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا با تمجید از عملکرد شاگردانش در تساوی برابر بلغارستان عنوان کرد مردانش می‌توانستند با برد زمین را ترک کنند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، آنتونیو کونته در پی تساوی ۲ بر ۲ شاگردانش در خانه بلغارستان در هفته پنجم از مرحله انتخابی مسابقات یورو ۲۰۱۶ به شبکه تلویزیونی «رای اسپورت» ایتالیا گفت: به لحاظ عملکرد و موقعیت‌هایی که روی دروازه بلغارستان خلق کردیم شایسه پیروزی بودیم و جای تأسف دارد که به حداقل امتیاز دست پیدا کردیم. عملکرد بازیکنانم را دوست داشتم و از آن رضایت دارم. بازی را تحت سلطه خود داشتیم و بلغارستان تنها چشم به ضدحملات دوخته بود.

وی همچنین با حضور در کنفرانس خبری در خصوص بازی دوستانه سه‌شنبه شب مردانش برابر انگلیس عنوان کرد: بازی سه‌شنبه برابر انگلیس دیدار معتبری است برای همین سعی می‌کنیم چند بازیکن جدیدی که به تیم ملی فراخوانده‌ایم را مورد آزمایش قرار دهیم. بازی با سه‌شیر یک دیدار دوستانه بزرگ است ولی سعی می‌کنم در آن بازیکنان جدیدم را بسنجم.

در جدول رده‌بندی گروه H کرواسی با ۱۳ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های ایتالیا و نروژ به ترتیب با ۱۱ و ۹ امتیاز در مکان‌های بعدی جای دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.