فرمانده پلیس‌راه مازندران از ترافیک سنگین در محورهای &#۱۷۱;هراز، فیروزکوه و کندوان&#۱۸۷; خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، براساس گزارش‌های مردمی در محورهای مواصلاتی مازندران شاهد صف‌های طولانی ترافیک هستیم که این موضوع سردرگمی مسافران را در پی داشته است.

در محور فیروزکوه به ویژه در مسیر جوارم و شیرگاه شاهد ترافیک بسیاری هستیم به‌طوری که مسیری که در عرض ده دقیقه طی می‌شد الان به حدود دو ساعت رسیده‌ است.

با توجه به اینکه محورهای مواصلاتی مازندران همه ساله به‌ویژه در ایام تعطیلات پاسخگوی گردشگران بسیاری است لازم است مسئولان در این زمینه تصمیمی جدی اتخاذ کنند تا هم مردم بومی و هم گردشگران درگیر صف‌های طویل ترافیک نشوند.

جعفر محمدنژاد دقایقی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری درباره وضعیت ترافیک محورهای مواصلاتی مازندران، اظهار کرد: در حال حاضر در محور فیروزکوه از قائم‌شهر تا ورسک شاهد ترافیک سنگینی هستیم.

وی با بیان اینکه تردد تمامی کامیون‌ها، اتوبوس، مینی‌بوس و وانت‌بار تا اطلاع ثانوی در محور هراز ممنوع خواهد بود، اضافه کرد: محور سوادکوه، سمنان، رشت و قزوین به عنوان محورهای جایگزین هراز برای تردد باز است.

فرمانده پلیس‌راه مازندران ادامه داد: این موضوع موجبات افزایش بار ترافیکی در محور سوادکوه را به همراه داشته‌ است به‌ویژه در ایام نوروز که شاهد حضور گردشگران بسیاری در مازندران هستیم.

محمدنژاد یادآور شد: در محور هراز نیز در فضای پارک جنگلی به دلیل حجم زیاد خودروها شاهد ترافیک هستیم و وضعیت ترافیک در محور کندوان از دزبن تا پل زنگوله سنگین است.

فرمانده پلیس‌راه مازندران با تاکید بر همراه داشتن تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیرچرخ و همراه داشتن لوازم گرمایشی و مواد غذایی برای رانندگان، اظهار کرد: با توجه به لغزنده و کوهستانی بودن محورهای مازندران رانندگان رعایت سرعت مطمئنه را در دستور کار داشته باشند.

محمدنژاد افزود: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب و همکاری با پلیس‌راه سلامتی خود و خانواده خود را تضمین کنند.

وی در پایان بیان کرد: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش‌شماره ۰۱۱ به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.