ادن هازارد می گوید نمی‌تواند مثل مسی و رونالدو در هر فصل ۳۰ یا ۴۰ گل به ثمر برساند.
به گزارش ایسنا، ادن هازارد یکی از تاثیرگزارترین بازیکنان چلسی در این فصل بوده است و توانسته ۱۱ بار در لیگ برتر و ۱۴ بار در مجموع برای آبی های لندن گلزنی کند و باعث شود چلسی به قهرمانی در جام اتحادیه برسد و در آستانه قهرمانی در لیگ برتر قرار داشته باشد.

هازارد بلژیکی درباره حذف از لیگ قهرمانان اروپا گفت: شاید حذف از لیگ قهرمانان به سود ما باشد. درست است که این اتفاق ظاهرا خیلی بد است ولی ممکن است در باطن برای ما خوب بوده باشد. ممکن بود ما به جای پاریس به مرحله بعد برویم ولی در نهایت با توجه به فشردگی بازی‌ها همه چیز را از دست دهیم و نتوانیم به قهرمانی برسیم ولی حالا برنامه ما خلوت شده است و تمرکز ما روی لیگ برتر است تا بتوانیم به قهرمانی برسیم.

کوین دی‌بروین یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر ولفسبورگ است که در تیم چلسی نادیده گرفته شد و در حال حاضر بهترین پاسور در بوندسلیگا است و بازی‌های خوبی از خود به نمایش گذاشته طوری که بایرن‌مونیخ برای جذب او اعلام آمادگی کرده است.

این بازیکن بلژیکی درباره کوین دی‌بروین گفت: او بازیکن برزرگی است. مورینیو تصمیم گرفت که او جدا شود و به او بازی نداد. جدایی او تصمیم من نبود، اما این را می دانستم که او توانایی بازی در چلسی را دارد چون او توانایی های شگرفی دارد. فکر می کنم در چلسی نسبت به ولفسبورگ تحت فشار بیشتری باشید.

من دوست داشتم که در کنار او بازی کنم، اما او به دنبال بازی کردن به عنوان بازیکن ثابت بود و آن را بدست آورد. شما می توانید این مورد را درباره کورتوا هم ببینید. جدایی او ناراحت کننده بود اما بدون شک او حرفه ای موفق خواهد داشت.

در حالی که لیونل مسی و کریس رونالدو در این فصل از لیگا ۳۲ و ۳۱ گل به ثمر رسانده اند، ادن هازارد تنها ۱۱ گل در چلسی به ثمر رسانده است. این بازیکن درباره مقایسه خود با این دو بازیکن گفت: خیلی‌ها از جمله مورینیو از من توقع دارند تا در هر بازی گل بزنم و هر فصل ۴۰ گل به ثمر برسانم ولی من مثل این دو بازیکن نیستم. شاید تنها جایی که نیاز به پیشرفت داشته باشم این است که بتوانم تاثیرگذاری خودم را بیشتر کنم و بیشتر در خدمت تیم باشم و البته گل های زیادی به ثمر برسانم. قهرمانی در لیگ برتر خیلی سخت است. بازی ها در لیگ برتر همیشه مشکل است و ما اصلا بازی آسانی نداریم. اگر بتوانیم در لیگ برتر هم قهرمان شویم فصل را با دو جام به پایان رسانده‌ایم و این اتفاق خوبی است. سخت است تیمی هم در لیگ برتر قهرمان شود، هم در لیگ کاپ و هم در لیگ قهرمانان اروپا به همین خاطر به نظرم حذف از لیگ قهرمانان می تواند در پایان فصل به اتفاق خوبی برای ما منجر شود.

او درباره پیشنهادات تیم‌های زیادی به او در فصل نقل و انتقالات گفت: اگر شما من را شناخته باشید، می دانید من فردی نیستم که با این مسائل آشفته شوم. هر سال آن ها می گویند من یک جای دنیا هستم؛ این بخشی از کار آن هاست. اما من بر روی جام جهانی تمرکز کرده ام، چیزی که برای من هم اکنون از همه چیز مهم تر است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.