سرمربی تیم ملی انگلیس با اعلام رضایت از عملکرد شاگردانش در انتخابی یورو ۲۰۱۶ می گوید انگلیس حالا باید به فکر کسب نتایج خوب در فرانسه باشد.
به گزارش ایسنا، انگلیس پس از یک جام جهانی کابوس وار به خود آمده و توانسته نتایج خوبی کسب کند. کسب چهار برد پیاپی در انتخابی یورو ۲۰۱۶ فرانسه باعث شده است تا صعود "سه‌شیر‌" به این رقابت‌ها به عنوان تیم نخست گروه قطعی شود. شاگردان هاجسون با ۴ گلی که وارد دروازه لیتوانی کردند، تعداد گل های خود را در این رقابت‌ها به عدد ۱۵ رساندند. این تیم تاکنون یک بار دروازه خود را باز شده دیده است. ولی چیزی که باعث شده روی هاجسون به وجد بیاید این موضوع نبوده بلکه گل زدن هری کین در اولین بازی ملی خود بوده است که نشان از آماده بودن این بازیکن می دهد.

روی هاجسون پس از برد پرگل انگلیس گفت: به نظرم در نیمه اول فوتبالی بسیار خوب بازی کردیم. حرکات ما در زمین خوب بودند و چندین بار از کناره ها بازیکنان فرار کردند. موقعیت و نصف موقعیت هایی داشتیم ولی نتوانستیم از آن ها استفاده کنیم. می دانید که این می توانست همه ما را عصبانی کند ولی در نهایت هوشیاری بازیکنی مثل رونی باعث شد به گل برسیم و به آنچه شایسته اش بودیم رسیدیم. می دانستیم که مردم به بزرگی کشورها نگاه می کنند و می گویند که انگلیس باید آن ها را شکست دهد، ولی ما فوتبال بازی می کنیم. لحظات بسیار خوبی در اینجا به خصوص پیش از بازی داشتیم. خوشحالم تیمم صاحب یک برد پرگل شد. از همه چیز راضی هستم. تیم من برابر لیتوانی از هر چه در توان داشت استفاده کرد حالا باید به دنبال نتایج خوب در فرانسه باشیم. البته بازی های باقی‌مانده در گروه را نیز جدی خواهیم گرفت و سعی می کنیم در تمام بازی ها به پیروزی برسیم.

سرمربی انگلیس درباره وضعیت وین رونی گفت: او در بازی به عقب بر می گشت زیرا که او همه چیز را تحت نظر دارد. او عملکرد خود و تیم را در نظر می گیرد، مطمئن هستم او اگر خودش بود، امروز در بعضی از موقعیت ها بهتر عمل می کرد.

نتایج خوب هاجسون با تیم ملی انگلیس قبل از یورو ۲۰۱۶ شانس این مربی را برای تمدید قرارداد زیاد می کند. کرگ دایک رییس اتحادیه فوتبال انگلیس قصد دارد در آینده نزدیک ضمن مذاکره با روی هاجسون، این مربی را برای تمدید قرارداد فعلی خود مجاب کند. قرارداد فعلی هاجسون تا یورو ۲۰۱۶ فرانسه اعتبار دارد و گزارش ها حاکی از آن هستند که دایک ۶۷ ساله قصد دارد قرارداد این مربی را برای دو سال دیگر و تا جام جهانی ۲۰۱۸ در روسیه تمدید کند.

تیم ملی انگلیس در جام جهانی از سه بازی خود برابر کاستاریکا، اروگوئه و ایتالیا تنها یک امتیاز کسب کرد. پس از جام جهانی، فرانک لمپارد و استیون جرارد از بازی های ملی خداحافظی کردند و جای خود را به بازیکنان جوانی ماند رحیم استرلینگ و راس بارکلی دادند. علیرغم نتیجه گیری بد در برزیل، عملکرد انگلیس در رقابت های انتخابی یورو ۲۰۱۶ خوب بوده است.

سرمربی تیم ملی انگلیس در پایان گفت:‌ قطعاً روی کاغذ ما بهترین تیم در گروه هستیم و نتایج نیز نشان می دهد که ما قطعاً صعود خواهیم کرد. تا کنون من چیزی ندیده ام که باعث شود اینطور فکر نکنم. اما ما باید بیشتر تلاش کنیم چرا که می دانیم کار سختی را در پیش داریم. ما باید بهتر و بهتر شویم و می دانیم که پیشرفت برای ما، امری حیاتی است. بازیکنان در حال حاضر بسیار سخت کار می کنند و قطعاً ما در نهایت به تیمی بسیار قوی و قدرتمند تبدیل خواهیم شد. من هم اکنون از عملکرد بازیکنان بسیار راضی هستم؛ به نظر من، فوتبالی که ما بازی می کنیم، نشان دهنده آینده روشن ماست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.