رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: انتظار می‌رود که سرمربی تیم سایپا واقعیت‌ها را در مصاحبه خود لحاظ کند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت سازمان لیگ، غلامرضا بهروان ضمن عرض شادباش نوروزی حضور همه اهالی فوتبال در پاسخ به اظهارات مجید جلالی، سرمربی تیم فوتبال سایپا که از برگزاری دیدارهای فشرده سایپا انتقاد کرده بود، گفت: همانگونه که مستحضرید، مقرر شد مسابقات هفته بیست‌و‌سوم تیم‌های سایپا، ذوب‌آهن و سپاهان به دلیل حضور بازیکنان این تیم‌ها در تیم فوتبال امید به بعد از مسابقات مقدماتی المپیک موکول شود که دو باشگاه سپاهان و ذوب‌آهن با موافقت کتبی خود بدون حضور ملی‌پوشان حاضر شدند دیدارهای هفته بیست‌وسوم خود را در مورخ ۹۳/۱۲/۲۵ انجام دهند که این  دیدار برگزار هم شد.

وی ادامه داد: مدیریت محترم باشگاه سایپا حاضر به انجام مسابقه این تیم با ملوان بدون حضور ملی‌پوشان خود در هفته بیست‌وسوم نشد و به ناچار این دیدار در روز ۹۴/۰۱/۱۴ برگزار می‌شود. بنابراین مسابقات هفته‌های بیست‌وچهارم و بیست‌وپنجم تیم سایپا با دیگر تیم‌ها فشرده‌تر برگزار می‌شود که این امری است بدیهی و اجتناب ناپذیر.

بهروان تأکید کرد: انتظار می‌رود که مجید جلالی واقعیت‌ها را در مصاحبه خود لحاظ کند. سازمان لیگ هر برنامه‌ای که تدوین کرده است، با توجه به درخواست کمیته تیم‌های ملی (تیم‌های ملی بزرگسالان و امید) بوده و سعی کرده است که منافع باشگاه‌ها را هم در نظر بگیرد. لازم به ذکر است از نظر محاسبات سازمان لیگ، تیم سایپا از ۱۴ فروردین لغایت ۲۸ فروردین که ۱۵ روز می‌شود، چهار بازی انجام خواهد داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.