سرمربی لاروخا با تمجید از عملکرد شاگردانش در نیمه اول بازی برابر اوکراین عنوان کرد عملکرد نیمه دوم تیمش را نپسندیده است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، در گروه C از مرحله انتخابی مسابقات یورو ۲۰۱۶ بامداد امروز (شنبه) تیم ملی اسپانیا در ورزشگاه ریمون سانچس پیخوان شهر سویل پذیرای اوکراین بود و موفق شد میهمانش را با تک گل دقیقه ۲۸ آلوارو موراتا با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.

ویسنته دل‌بوسکه در پی پیروزی خفیف شاگردانش برابر اوکراین به خبرنگاران گفت: ما در نیمه نخست عالی بازی کردیم، موقعیت‌هایی هم روی دروازه اوکراین خلق کردیم و آنها را از دروازه‌مان به دور نگه داشتیم. در نیمه دوم خوانفران و سانتی کاسورلا را هم در کنار هم قرار دادیم ولی با این وجود در گشودن دروازه حریف همچنان ناموفق بودیم.

وی افزود: در ادامه بازی ما از فشار خود کاستیم و اجازه دادیم تا اوکراین بازی را تحت کنترل خود بگیرد. متأسفانه عملکردمان در نیمه دوم طعم ناخوشایندی در دهان‌مان داشت. اسپانیا باید شروع به پیشرفت کند. با این حال همه بازیکنان تیمم عالی بودند و سه امتیاز بازی را هم کسب کردیم. تنها نکته منفی این بازی عملکردمان در نیمه دوم بود. برای بازی سه‌شنبه شب برابر هلند تغییراتی خواهیم داشت، چون برخی بازیکنان‌مان نیاز به استراحت دارند.

سرمربی اسپانیا همچنین با تمجید از مهاجم ۲۲ ساله تیمش که در این بازی اولین گل ملی خود را به ثمر رساند، عنوان کرد: موراتا دقیقاً همان کاری را کرد که می‌خواست. او از پاس خوب کوکه نهایت استفاده را برد و توپ را تبدیل به گل کرد. با تعداد بازیکنان بیشتر در کارهای تهاجمی ما موقعیت‌های زیادی روی دروازه اوکراین ایجاد کردیم ولی نیاز به تغییراتی داشتیم و به این دلیل موراتا را بیرون کشیدیم، چون خسته شده بود.

دل‌بوسکه همچنین در خصوص مدافع چپ تیمش که در دقیقه ۷۸ به دلیل مصدومیت جای خود را به خوان برنات داد، اظهار داشت: پزشکان ما با تیم پزشکی تیم فوتبال بارسلونا در تماس هستند. جوردی آلبا اردوی تیم ملی اسپانیا را ترک و شنبه به بارسلونا بازخواهد گشت تا آسیب‌دیدگی‌اش مورد بررسی بیشتری قرار بگیرد. تا جایی که من می‌دانم آلبا دچار مصدومیت عضلانی شده ولی باید منتظر نتایج آزمایش‌های تکمیلی باشیم.

تیم ملی فوتبال اسپانیا در گروه C مرحله انتخابی یورو ۲۰۱۶ پس از اسلواکی ۱۵ امتیازی با ۱۲ امتیاز در رده‌ دوم جای دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.