سرمربی استقلال می گوید پرسش درباره رفتن یا ماندن کی روش غیرحرفه ای است.
به گزارش ایسنا، امیر قلعه نویی پس از دیدار تیمش و سایپا که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، گفت: ما حدودا بدون ۱۰ یا ۱۱ بازیکن در این بازی به میدان رفتیم. این بازیکنان یا در تیم بزرگسالان هستند، یا در تیم امید یا اینکه مصدوم هستند. البته جوان های ما هم در این دیدار خیلی خوب بودند و در مجموع فکر می کنم که این بازی به ما کمک زیادی می کند و بازهم از آقای جلالی بابت حضور تیمش در این دیدار متشکرم.

وی در پاسخ به سوالی درباره تیم فولاد خوزستان بیان کرد: برای صحبت درباره بازی با فولاد زود است. اما باید بگویم همیشه بازی استقلال و فولاد زیبا و تماشاگر پسند بوده است.

سرمربی استقلال درپاسخ به سوالی درباره احتمال قهرمان شدن تیمش اظهار کرد: صحبت در این باره خیلی زود است. ۲۱ امتیاز باقی مانده است. اعتقاد شخصی من این است که اگر بازی با نفت را از دست نمی دادیم کاندیدای اول قهرمانی بودیم. ۲۱ امتیاز مانده و به همین دلیل باید تلاش کنیم.

او درباره وضعیت کرار گفت: کرار کمی مصدوم است و می بینید که در تمرینات هم هست.

وی درپاسخ به این سوال که جریمه ای که باشگاه استقلال برای کرار در نظر گرفته به کجا رسید؟ بیان کرد: چه کسی گفته که او قرار است جریمه شود؟ ما در شرایط بازی هستیم و این صحبت ها را باید آخر فصل و بعد از جمع بندی تصمیم بگیریم. یک عده قبلا با تمام وجود قبلا بازی نمی کردند اما کرار در زمین با همه وجودش به میدان می رود. او باید کمی مواظب باشد تا کیفیت بهتری ارائه دهد.

قلعه نویی درپاسخ به سوالی درباره مصاف ایران و شیلی گفت: تیم ملی خیلی خوب بازی کرد و یک خدا قوت هم به آنها می گویم. آنها با یک بازی خوب پیروز میدان شدند.

او درپاسخ به این سال که با نتیجه بدست آمده برابر شیلی، بهتر است کی روش برود یا بماند، گفت: من که نباید نظر دهم. تصمیم گیرندگان براساس قراردادش تصمیم بگیرند. این سوال فنی و کارشناسی نیست. کسانی که با او قرارداد بسته اند باید در این باره صحبت کنند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )