تیم ملی امید ایران سه بر صفر مقابل تیم امید فلسطین به برتری رسید.
به گزارش ایسنا، در ادامه هفته دوم مرحله گروهی مقدماتی المپیک ۲۰۱۶، از گروه C تیم ملی امید ایران از ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملی امید فلسطین رفت که این دیدار با برتری سه برصفر امیدهای ایران به پایان رسید.

یاران ایران در نیمه نخست بازی خوب و منطقی را ارائه کردند و توانستند چند فرصت خوب را روی دروازه فلسطین خلق کنند اما با بی دقتی مهاجمان فرصت ها یکی پس از دیگری از دست رفت. سفید پوشان فلسطین هم که روی ضدحملات برنامه ریزی کرده بودند، از این حربه استفاده کردند و توانستند یکی، دو موقعیت نصف و نیمه روی دروازه ایران ایجاد کنند که با هوشیاری مدافعان ایران این فرصت ها به گل تبدیل نشد.

در آغاز نیمه دوم، امیدهای ایران بازی بهتری را به نمایش گذاشتند و توانستند با استفاده از یک ضربه ایستگاهی دروازه فلسطین را باز کنند. در دقیقه ۴۹ وحید حیدریه توپ را از سمت راست محوطه جریمه فلسطین، روی دروازه ارسال کرد و سردار آزمون با یک جاگیری خوب دروازه را باز کرد. گل دوم ایران نیز روی حرکت خوب ارسلان مطهری که از اشتباه دروازه‌بان حریف استفاده کرد، در دقیقه ۸۰ به ثمر رسید.

گل سوم را هم ارسلان مطهری در دقیقه ۳+۹۰ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

محمد خاکپور تیمش را امروز با ترکیب محمدرضا اخباری، یوسف وکیا، وحید حیدریه، حسین کنعانی، روزبه چشمی، علی کریمی، سردار آزمون (۸۴ احسان پهلوان)، شاهین ثابقی (۷۲ علیرضا جهانبخش)، میلاد کمندانی (۶۸ احمد نورالهی)، ارسلان مطهری و مهدی ترابی روانه میدان کرد.

ایران در بازی نخست نپال را شکست داده بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.