مدافع چلسی تاکید کرد اطمینانی که سرمربی تیم به او داشته موجب شد تا وی بار دیگر قرادادش را تمدید کند.
به گزارش ایسنا، جان تری که قرارداد خود را به مدت یک سال دیگر با چلسی تمدید کرده است، به تمجید از ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی تیمش پرداخت و از وی به خاطر احیا کردن دوباره دوران فوتبالش در ترکیب آبی‌های لندن تشکر کرد.

تری که روز گذشته (پنجشنبه) قراردادش را تمدید کرد، تا پایان فصل ۱۶-۲۰۱۵ در ترکیب چلسی خواهد ماند و با این تیم به دنبال کسب جام‌های بیشتری خواهد بود. سران چلسی در حالی قرارداد تری را تمدید کردند که سه هفته پیش، مورینیو اطمینان داده بود تری فصل آینده را نیز در استمفورد بریج خواهد بود.

کاپیتان چلسی که اکنون ۳۴ ساله است، یک سال دیگر در این تیم می‌ماند تا باشگاه به تمدید قرارداد یک ساله بازیکنان بالای ۳۰ سال خود پایبند بماند. تری که از تمدید قراردادش خوشحال بود به شبکه اختصاصی تلویزیونی چلسی گفت: خیلی خوشحالم که یک سال دیگر می‌مانم. فکر می‌کنم این توانایی را داشته باشم که چند سال پس از این قرارداد نیز برای چلسی بازی کنم. مورینیو همواره با من صادق بوده است. اطمینانی که او به من داشت موجب شد در ترکیب تیم به بازیکنی ثابت بدل شوم. در غیر این صورت، بازیکنان دیگری می‌توانستند به چلسی بیایند و جایم را بگیرند. مورینیو مربی خوبی است و از همه می‌خواهد عملکرد خوبی داشته باشند. او همه کارهایش را درست انجام می‌دهد. در صدر جدول لیگ برتر هستیم و همه برای رسیدن به جام‌های قهرمانی تشنه هستند.

تری که از بازی‌های ملی در تیم ملی فوتبال انگلیس خداحافظی کرده، چندی پیش موفق شد جام قهرمانی اتحادیه فوتبال انگلیس را بالای سر ببرد. این جام، سیزدهمین جام قهرمانی او با چلسی بود. تری ابراز امیدواری کرد در پایان فصل بتواند قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را نیز به ویترین افتخارهایش بیفزاید. چلسی در حالی با ۶ امتیاز اختلاف نسبت به منچسترسیتی در صدر جدول قرار گرفته که یک بازی کمتر انجام داده است.

جان تری در این‌باره گفت: امیدوارم بتوانم با چلسی جام‌های زیادی کسب کنم. در حال حاضر به قهرمانی در لیگ برتر خیلی نزدیک هستیم. اگر بتوانیم چنین جام ارزشمندی را در پایان فصل کسب کنیم عالی می‌شود. پس از آن هم می‌توانیم به استقبال فصل بعد برویم. از اینکه در این تیم هستم احساس خوبی دارم و امیدوارم بتوانم جام‌های دیگری هم تا پایان دوران فوتبالم کسب کنم.

تری تاکنون ۶۶۱ بار برای چلسی به میدان رفته و موفق به زدن ۶۳ گل هم شده است. او به همراه آبی‌ها موفق شده لیگ قهرمانان اروپا، لیگ اروپا، لیگ برتر انگلیس (سه بار) و جام حذفی انگلیس (پنج بار) عنوان قهرمانی را کسب کند.

وقتی از تری سوال شد که آیا می‌تواند رکورد بازی‌های ران هریس، اسطوره باشگاه چلسی با ۷۹۵ بازی را بشکند یا نه، وی در پاسخ اظهار داشت: فکر نمی‌کنم بتوانم این کار را انجام دهم. اطمینانی از این بابت ندارم زیرا راهی طولانی تا شکستن این رکورد پیش‌رو دارم. امیدوارم بتوانم سال‌های بیشتری در ترکیب چلسی بمانم تا بتوانم به رکورد او نزدیک‌تر شوم.

قرارداد جدید تری با چلسی موجب می‌شود سال‌های حضور وی در ترکیب آبی‌های لندن به ۲۰ برسد. فرانک لمپارد و اشلی کول در پایان فصل گذشته و پس از سال‌ها مجبور به ترک چلسی شدند زیرا مورینیو اعلام کرده بود به این دو بازیکن نیازی ندارد اما درست ۴۸ ساعت پس از بازگشت مورینیو به چلسی، پیشنهاد تمدید قراردادی به جان تری ارائه شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.