گروهی از اعضای خانواده قربانیان سانحه هوایی هواپیمای جرمن وینگز از محل وقوع فاجعه بازدید کردند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از یورو نیوز، آنها مستقیما از فرودگاه مارینیان مارسی توسط اتوبوسها به روستای سن لزآلپ و بعد هم به نزدیکی محل سقوط هواپیما رفتند. در فرودگاه مارسی، بریس روبن، دادستان این شهر جزییات کامل بازگشایی جعبه سیاه صوتی و فرضیه خودکشی کمک خلبان را توضیح داد.

به دستور وزارت کشور فرانسه خانواده قربانیان در دو دسته سازماندهی شدند، کسانی که قربانیانی در میان مسافران داشتند و خانواده ۶ خدمه پرواز هواپیما از جمله کمک خلبان این هواپیما که در گروهی دیگر از محل فاجعه هوایی بازدید کردند.

نزدیک به ۳۰۰ نفر از خانواده قربانیان این پرواز به محل وقوع سانحه آمده اند. همزمان به گفته مقامات فرانسوی سوالاتی از سوی دادستان مارسی، مسئول دادخواهی پرونده سقوط هواپیما، از نزدیکان کمک خلبان هواپیما خواهد شد.

*ساکنان روستای «سن لزآلپ» مهیای میزبانی از خانواده قربانیان سانحه هوایی

در روستای کوچک سن لزآلپ فرضیه خودکشی کمک خلبان هواپیمای خطوط هوایی جرمن وینگز بار دیگر داغ ساکنان و خانواده قربانیانی که خود را به محل سانحه هوایی رسانده اند را تازه تر کرده است.

همزمان ساکنان این روستا آماده می شوند تا از خانواده قربانیان میزبانی کنند.

یکی از ساکنان روستا که با همسرش از خانواده قربانیان میزبانی می کنند، می گوید: “ما خودمان پسری جوان و بیست ساله را از دست داده ایم و غم از دست فرزند را چشیده ایم. تنها از این طریق می توانیم در دردشان شریک شویم.”

همسر وی نیز می گوید: “همسایگانی داریم که از خانواده قربانیان میزبانی می کنند، بسیاری قرار است در آنجا جمع شوند اما نمی دانیم آیا تعداد آنها زیاد خواهد بود یا نه…هنوز نمی دانیم.»

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.