انجمن صنفی ورزشی‌نویسان استان گلستان در پی درگذشت خبرنگاران ورزشی پیام تسلیتی صادر کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، انجمن صنفی ورزشی‌نویسان استان گلستان، در پی پرواز ابدی میلاد حجت الاسلامی و حسین جوادی دو خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم و روزنامه وطن امروز، در پیامی این ضایعه تأسف بار را به جامعه ورزشی و خبرنگاران ورزشی تسلیت گفت.

در بخشی از این پیام آمده است:

در نوروز فاطمی، متأسفانه شاهد پرواز دو کبوتر جوان و عاشق به ورزش وطن بودیم.

میلاد و حسین عزیز، همچون قهرمانان و پهلوانان عرصه ورزشی که به دیار حق شتافتند، نامشان تا ابد در قلب های ما جاودانه باقی خواهد ماند.

انجمن صنفی ورزشی نویسان استان گلستان نیز در آغازین روزهای سال جدید که در غم شهادت بی بی دو عالم عزادار می‌باشد، با این خبر از دست دادن دو همکار پرتلاش خود، داغشان بیشتر شد.

انجمن صنفی ورزشی نویسان استان گلستان از خداوند متعال برای این دو عزیز طلب آمرزش و برای خانواده محترم‌شان و همچنین مدیران و مسئولان و همکاران این دو عزیز از دست رفته صبر جمیل آرزمند است.

میلاد حجت‌الاسلامی و حسین جوادی خبرنگاران خبرگزاری تسنیم و روزنامه وطن امروز، شنبه گذشته به همراه اعضای تیم ملی به اتریش سفر کردند و پس از یک روز حضور در وین به بارسلون سفر کردند تا پس از پوشش خبری بازی بارسلونا و رئال مادرید، برای ارسال اخبار بازی ایران برابر شیلی و سوئد بار دیگر در کنار تیم ملی حاضر شوند اما در سانحه هوایی فرانسه جان به جان آفرین تسلیم کردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.