تیم ملی فوتبال برزیل در ادامه نتایج خوب خود بعد از جام جهانی این بار فرانسه را در خانه این تیم شکست داد.
به گزارش ایسنا، در جذاب ترین دیدار دوستانه ملی فوتبال دو تیم قدرتمند برزیل و فرانسه به مصاف هم رفتند. سلسائو که بعد از ناکامی در جام جهانی۲۰۱۴ در هیچ بازی شکست نخورده برابر فرانسه ای به میدان رفت که به عنوان میزبان یورو ۲۰۱۶ خودش را برای حضور قدرتمند دراین مسابقات آماده می‌کند.

با توجه به حساسیت همیشگی دیدارهای فرانسه و برزیل دشان و دونگا سرمربیان این دو تیم که در فینال جام جهانی ۱۹۹۸ در میدان برابر یکدیگر قرار گرفته بودند، از نفرات اصلی خود در این بازی استفاده کردند.

رافائل واران مدافع رئال مادرید در دقیقه ۲۱ روی ضربه کرنر موفق شد برای فرانسه گلزنی کند و این تیم را یک بر صفر پیش بیندازد اما در دقیقه ۴۰ روی همکاری بازیکنان برزیل اسکار موفق شد توپ را وارد دروازه فرانسه کند تا به این ترتیب نیمه اول با تساوی به پایان برسد.

در دقیقه ۵۷ بازی نیمار که این روزها در تیم بارسلونا هم شرایط خوبی دارد با ضربه ای دقیق دروازه فرانسه را باز کرد تا برزیل در خانه این تیم دو بر یک پیش بیفتد. بعد از این گل بازیکنان فرانسه به ویژه کریم بنزما چند موقعیت را برای زدن گل تساوی از دست دادند تا اینکه لوئیز گوستاوو روی کرنر ارسالی سومین گل را برای تیم میهمان زد.

در ادامه تلاش هردو تیم برای زدن گل بی فایده بود تا برزیلی ها در خانه فرانسه این تیم را شکست بدهند و به نوعی انتقام فینال جام جهانی ۱۹۹۸ را از این تیم بگیرند.

برزیل بعد از ناکامی در فتح جام جهانی ۲۰۱۴ به دنبال کسب قهرمانی در کوپا آمه ریکا ۲۰۱۵ است.

در دیگر دیدار دوستانه امشب تیم کلمبیا برابر حریف آسیایی خود کار راحتی داشت و با نتیجه پرگل مقابل بحرین به برتری رسید. کلمبیا با گل های باکا، راموس، موجیکا، رنتریا و دوگل فالکائو ۶ بر صفر بحرین را شکست داد.

تیم ملی فوتبال ایران نیز بعد از جام ملتهای آسیا برای نخستین بار به میدان رفت و در یک بازی قابل قبول با گل های وحید امیری و جواد نکونام ۲ بر صفر شیلی، تیم پانزدهم دنیا را در اتریش شکست داد.

ساحل عاج و مصر هم موفق شدند با نتایج مشابه ۲ بر صفر حریفان خود را شکست دهند.

نتایج کامل بازی های دوستانه :

فرانسه یک – ۳ برزیل

ایران ۲ – صفر شیلی

بحرین صفر – ۶ کلمبیا

قطر یک – صفر الجزایر

مصر ۲ –صفر گینه استوایی

تایلند ۲ – صفر سنگاپور

عمان ۶ – صفر مالزی

سوریه یک – اردن صفر

آنگولا صفر–۲ ساحل عاج

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.