تیم ملی کشورمان در اولین دیدار دوستانه خود در سال ۹۴ شیلی را شکست داد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم تیم ملی فوتبال کشورمان که برای برپایی اردو و برگزاری بازی دوستانه با شیلی به اتریش سفر کرده از ساعت ۲۳:۳۰ پنج‌شنبه شب در ورزشگاه ورزشگاه آره‌نا شهر سانکتپولتن به مصاف حریف خود رفت و با نتیجه ۲ بر صفر به برتری رسید.

ایران با ترکیب علیرضا حقیقی، سید جلال حسینی، پژمان منتظری، هاشم بیک‌زاده، وریا غفوری، وحید امیری، آندرانیک تیموریان، جواد نکونام، اشکان دژاگه، مسعود شجاعی، رضا قوچان‌نژاد و شیلی با ترکیب کلودیو براوو، انزو روکو، ادواروو وارگاس، مارک گونزالز، خوان کرنخو، ماتیاس فرناندس، رودریگو میلار، گنزالو خارا، فابیان اوریانا، خوسه پدرو فوئنسالیدا و اریک پولگار گام به میدان گذاشتند.

جواد نکونام در دقیقه ۲۱ روی کرنر ارسالی تیموریان گل اول ایران را به ثمر رساند و وحید امیری در دقیقه ۵۰ پاس قوچان‌نژاد را به گل دوم تیم کشورمان تبدیل کرد.

در نیمه دوم شیلی تغییراتی را در ترکیب خود ایجاد کرد که مهم‌ترین آنها حضور الکسیس سانچس بود. در ترکیب ایران هم امید ابراهیمی در دقیقه ۶۹ جای شجاعی را گرفت و کریم انصاری‌فرد در دقیقه ۷۳ جانشین قوچان‌نژاد شد. در دقیقه ۹۰ هم رامین رضاییان به جای امیری به میدان آمد.

جواد نکونام و آندرانیک تیموریان در این بازی از داور کارت زرد گرفتند.

پیش از آغاز این دیدار یک دقیقه سکوت برای ادای احترام به دو خبرنگار ایرانی، میلاد حجت‌الاسلامی و حسین جوادی و سایر قربانیان سانحه هوایی برقرار شد.

به گزارش تسنیم، تیم ملی کشورمان در دومین دیدار دوستانه خود ساعت ۲۳ روز ۱۱ فروردین در سوئد به مصاف تیم ملی این کشور خواهد رفت.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )