سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: به دلیل فشارهایی که روی من و رئیس فدراسیون فوتبال بود، از سمت خود استعفا کردم.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، کارلوس کی‌روش بعد از جلسه با علی کفاشیان اظهار داشت: بله من امروز استعفا دادم. دلیل آن هم فشارهایی بود که روی من و کفاشیان وجود داشت.

وی درباره اینکه فشارها از سوی چه کسانی بوده است، گفت: نیازی به صحبت در این مورد نیست و همه مردم می‌دانند که موضوع چه بوده است.

سرمربی مستعفی تیم ملی ادامه داد: کسی نمی‌تواند بگوید من قصد ادامه همکاری با تیم ملی را نداشتم. این جدایی خواسته و تصمیم من نبود حتی رئیس فدراسیون فوتبال هم این موضوع را نمی‌خواست اما برخلاف آرزوها و خواسته‌های خود ناچار به این کار شدیم.

کی‌روش در پاسخ به اینکه آیا صحبت‌های وزیر ورزش را شنیده و آیا منظورش وزیر ورزش است، تصریح کرد: ما و همه مردم می‌دانیم چه کسی و به خاطر چه چیزی این کارها را انجام داده است. باید دید تکلیف خواسته مردم که موافق ماندنم بودند چه می‌شود؟ این سؤالات را باید از کسی بپرسید که به ما فشار آورد تا من کنار بروم. بیش از این در این باره صحبت نمی‌کنم.

وی درباره اینکه درباره جدایی از ایران غرامتی خواهد گرفت، تأکید کرد: جدایی من کاملاً محترمانه و صلح‌آمیز بود، چرا که با کفاشیان دوست هستم. اتفاقی که افتاد بر خلاف افکار و انتظاراتم بود.

کی‌روش در پایان خاطر نشان کرد: شرمنده مردم هستم اگر با این خبر نوروزشان خراب شد اما آنها بدانند که این جدایی خارج از حیطه اختیارات من بوده است و همین‌جا از همه مردم و دوستان عذرخواهی می‌کنم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۸۴ )