چند بازیکن استقلال در دیدار دوستانه استقلال برابر صبا حضور ندارند.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال اسقلال از ساعت ۱۵:۳۰ امروز (پنجشنبه) در کمپ اختصاصی این باشگاه در دیداری تدارکاتی به مصاف صبای قم رفت که این دیدار حاشیه‌هایی در پی داشت.

* پیش از آغاز بازی وقتی قلعه‌نویی قصد داشت  تیمش را به میدان بفرستد گفت: برخی بازیکنان در تیم ملی مصدوم نیستند اما به ما که می‌رسند مصدوم می‌شوند. البته مشخص نبود خطاب قلعه‌نویی به کدام بازیکن است.

* رضا عنایتی، کرار جاسم، امیرحسین صادقی، آرش برهانی، میلاد فخرالدینی و یعقوب کریمی غایبان دیدار بودند و در کمپ استقلال حاضر نشدند.

* در نیمه اول هاشم بیک‌زاده با جدیت خود را گرم کرد و در نیمه دوم به ترکیب آبی‌پوشان اضافه شد.

* شاگردان امیر قلعه‌نویی در ۴۵ دقیقه نخست با نتیجه ۳ بر صفر شکست خوردند. جلال علی‌محمدی یک بار و ایوب کلانتری ۲ بار برای شاگردان تارتار گلزنی کردند.

* روی گل سوم ستار همدانی چند بار به سلیمانی بازیکن جوان این تیم هشدار داد تا مراقب ضد حمله حرف باشد اما این بازیکن متوجه این تذکر نشد تا بعد از به ثمر رسیدن گل  صبا مربی استقلال به شدت او را بازخواست کند.

* حدود ۲۰۰ هوادار از  نزدیک این بازی را دیدن می‌کنند.

* دقیقه ۵۵ این بازی فروزان قصد داشت توپ را از محوطه جریمه استقلال دور کند که شوت او پس از برخورد به مدافع هم‌تیمی‌اش تبدیل به گل چهارم صبا شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.