بازیکنان تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی مقابل نفت مسجدسلیمان به بازارچه خیریه رفتند.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،این فوتبال استقلال عصر امروز در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر مقابل نفت مسجدسلیمان با تک گل رضا عنایتی به برتری رسید و با ۴۱ امتیاز به صدر جدول به صورت موقت راه یافت.

آبی‌پوشان پس از این پیروزی به تالار ایوان شمس رفتند تا در بازارچه خیریه حاضر شوند. در این تالار فیلم «کاغذ بی‌خط» برای حضار نمایش داده شد. ناصر تقوایی نیز برای حاضرین صحبت کرد در این تالار افرادی هم با نام نجات‌ یافتگان اعتیاد حضور داشتند.

از جمله اهالی هنر نیز می‌توان به حضور رؤیا تیموریان، مسعود رایگان، لیلا بلوکات و فردین خلعتبری اشاره کرد.

امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال در صحبت‌هایش اظهار داشت: من برای کمک به این مجموعه هرگونه اقدامی که لازم باشد انجام خواهم داد و هر رقمی را پرداخت می‌کنم ایران قدمت ۹ هزار ساله دارد و امیدوارم شاهد چنین صحنه‌هایی در جامعه نباشیم.

وی ادامه داد: حاضرم برای خانواده‌های بی‌سرپرست شرایطی را فراهم کنم و به گونه‌ای قسمتی از این کار را در دست بگیریم که آنها بتوانند در فضایی آرام زندگی کنند.

سرمربی آبی‌پوشان افزود: تمرینات استقلال همیشه به روی مردم باز است تا جوانان با حضور در این تمرینات به جاهای آلوده کشیده نشوند امیدوارم که این مسئله برای ما باقیات و صالحات شود.

همچنین رضا عنایتی هم در این مراسم گفت: من زیاد اهل سخنوری نیستیم اما خیلی خوشحالم که در چنین جو صمیمانه‌ای حاضر شدم امیدوارم برنامه‌ای برای خانواده‌های بی‌سرپرست در نظر گرفته شود که به سرانجام برسد.

حنیف عمران‌زاده نیز در صحبت‌هایی کوتاه اعلام کرد که از حضور در این مراسم خوشحال است و گفت: همه حضار در این سالن را دوست دارم.

امیر قلعه‌نویی اعلام کرد که قرار است امشب بازیکنان استقلال در مراسم سمنوپزان که برای شهادت حضرت فاطمه (س)‌تدارک دیده شده است حاضر شوند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.