دروازه‌بان استقلال گفت: تعطیلات پی‌درپی مسابقات لیگ به استقلال ضرر می‌زند به خاطر نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا شرایط را تحمل می‌کنیم.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محسن فروزان در پایان دیدار استقلال و نفت مسجدسلیمان در جمع خبرنگاران گفت: امروز یکی از سخت‌ترین بازی‌های خود را با پیروزی پشت سر گذاشتیم چرا که حریف ته جدولی بود و برای اینکه از این بازی امتیاز بگیرد نهایت تلاش خود را انجام داد. 

دروازه‌بان استقلال با تاکید بر اینکه تعطیلات پی‌درپی لیگ به ضرر استقلال است عنوان کرد: اینکه بعضی‌ها می‌گویند چون ما در لیگ قهرمانان آسیا حضور نداریم، در شرایط بهتری در مسابقات لیگ به میدان می‌رویم نظر اشتباهی است. اتفاقا استقلال وقتی ۳، ۴ روز یکبار به میدان برود خیلی بهتر نتیجه می‌گیرد نمونه‌اش آن ۳ برد پیاپی است که ما در برگزاری فشرده بازی‌ها به دست آوردیم. 

وی یادآور شد: واقعا وقتی لیگ را ۱۵ روز تعطیل می‌کنند سخت است که تیم ما کیفیت خود را حفظ کند. به هر حال باید با این شرایط ساخت. برای تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند احترام زیادی قائل هستیم و برای آنها در این رقابت‌ها آرزوی موفقیت داریم. 

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )