کاپیتان استقلال در خصوص هدیه‌‌ای که باشگاه در اختیار بازیکنان تیم قرار داده است واکنش نشان داد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم،  رضا عنایتی پس از برتری تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: واقعا نمی‌دانم چرا هواداران به استادیوم نمی‌آیند. فوتبال بدون هوادار معنایی ندارد. امیدوارم از بازی‌های آینده شاهد حضور تماشاگران در ورزشگاه باشیم. 

وی در خصوص هدیه‌ای که پیش از بازی به بازیکنان استقلال داده شده است گفت: به نظرم فارغ از ماهیت، هر هدیه‌ای که گرفته می‌شود نفیس است. از اعضای هیئت مدیره استقلال به خاطر هدیه‌ای که برای ما تدارک دیده‌اند تشکر می‌کنم. 

خبرنگاری پرسید آرش برهانی گفت که نفیس بودن هدیه داده شده مثل جوک است، نظر شما در این مورد چیست، عنایتی گفت: بستگی دارد نفیس بودن را چگونه تفسیر کرده و آن را ببینیم. وقتی هدیه‌ای گرفته می‌شود فرقی ندارد که داخل آن چیست اما مشکل جایی است که وقتی می‌گویند هدیه نفیس است، زمانی که به خانه می‌رویم و آن را می‌بینند می‌گویند بقیه‌اش کجاست، یا این فقط نفیس است؟

عنایتی درباره بازی اظهار داشت: تیم‌های بزرگ همیشه برای بازی با تیم‌های ته جدولی دچار دردسر می‌شوند. امروز تیم نفت خیلی ما را آزار داد. واقعا این تیم با آمدن بهروز مکوندی شرایط خیلی خوبی پیدا کرده و دیدید با چه انگیزه مضاعفی مقابل ما قرار گرفته‌اند.

وی تاکید کرد: بازیکنان استقلال امروز با همدلی و اتحادی که داشتند توانستند ۳ امتیاز شیرین از این بازی کسب کنند. باید تلاش کنیم این روند ادامه پیدا کند.

کاپیتان استقلال در پاسخ به این سوال که آیا تعطیلی مسابقات لیگ به نفع استقلال است و یا ضرر این تیم گفت: متاسفانه تیم ما به محض اینکه اوج می‌گیرد با تعطیلات لیگ مواجه می‌شود و این مسئله در پایین آمدن کیفیت تیم ما تاثیر می‌گذارد. اگر قرار باشد هفته بیست و سوم لیگ را هم به تعویق بیندازند «نورعلی‌نور» خواهد شد. به هر حال در خصوص این مسئله موضع قلعه‌نویی همان موضع ما است و هر چه او بگوید و هر اتفاقی هم که بیفتد ما آن را می‌پذیریم.

عنایتی در پاسخ به این سوال که استقلال می‌تواند صدرنشینی را حفظ کند و اینکه چه تیمی جدی‌ترین رقیب آنها برای قهرمانی است گفت: تمام رقبا برای ما قابل احترام هستند و تیمی قهرمان می‌شود که بیشتر تلاش کند. باید تلاش کنیم صدرنشینی خودرا حفظ کنیم چرا که حفظ این جایگاه از رسیدن به آن سخت‌تر است.

وی در باره گلزنی‌اش گفت: اگر گلی به ثمر می‌رسد و یا اینکه گلی دریافت می‌کنیم ثمره تلاش همه بازیکنان استقلال است.

عنایتی گفت: قبل از بازی با ما هماهنگ شد که در پایان مسابقه باید برای رفتن به موسسه خیریه خود را آماده کنید و همه بازیکنان استقلال مصمم هستند که در این کار خیر شرکت کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.