دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت: در نیم فصل دوم همدلی ما بیشتر شد و با روحیه بالاتر و با هدف همبستگی بیشتر تلاشمان را ادامه دادیم.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محسن فروزان پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان و اینکه تیمش در ۵ بازی گذشته از ۱۵ امتیاز ۱۳ امتیاز به دست آورده است، گفت: در نیم‌ فصل دوم بسیاری از بازیکنان مصدوم ما آماده شدند و خریدهای خوبی کردیم. همدلی در تیم بسیار بیشتر شده است.

وی افزود: در نیم فصل دوم با یک روحیه و هدف مناسب با همبستگی بیشتر وارد مسابقات شدیم و امیدوارم شرایط رو به رشد ما همچنان ادامه داشته باشد.

فروزان در پاسخ به این سؤال که آیا عدم حضور استقلال در آسیا تمرکز این تیم را در لیگ بیشتر کرده است، عنوان کرد: این مسئله بیشتر به ضرر ما است چرا که اکنون هر ۱۵ روز یک بار بازی می‌کنیم. شما دیدید که همین مسئله مقابل گسترش فولاد ما را دچار مشکل کرد و پس از ۳ پیروزی آن نتیجه به دست آمد. به هر حال تعطیلی به ضرر لیگ و تیم‌های حاضر در آن است اما ایرادی ندارد چرا که ما می‌دانیم این تعطیلات به خاطر آسیا و نمایندگان ایران است. ما آرزو می‌کنیم نماینده‌های ایران نتیجه بگیرند و این نتیجه همه را خوشحال کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.