دیدار استقلال و نفت مسجد سلیمان با برتری یک بر صفر آبی پوشان به پایان رسید.
به گزارش ایسنا، دیدار تیم های استقلال و نفت مسجد سلیمان از هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر با برتری یک بر صفر استقلالی ها به پایان رسید.

تک گل استقلال را عنایتی در دقیقه ۶۱ به ثمر رساند. شاگردان قلعه نویی با این پیروزی ۴۱ امتیازی شده و موقتا به صدر جدول لیگ صعود کردند.

نیمه نخست:

در نیمه اول نفتی‌ها بازی به مراتب بهتری از استقلال را ارائه دادند و شاگردان مکوندی به راحتی می‌توانستند پیروز از میدان خارج شوند اما کم تجربگی آنها و البته درخشش فروزان مانع از گلزنی آنها شد.

نفتی‌ها در دقیقه ۱۶ روی یک پاس عمقی صاحب موقعیت تک به تک شدند که این توپ را دوس‌سانتوس زد اما واکنش عالی فروزان مانع از گلزنی آنها شد. در ادامه استقلالی‌ها در دقیقه ۲۱ فرصت خوبی را به دست آوردند. پاس میلاد نوری به عنایتی، او را در موقعیت تک به تک قرار داد اما تعلل او باعث شد این فرصت به راحتی از دست برود.

در دقیقه ۲۳ این دیدار شوت سنگین محمودی از روی یک ضربه ایستگاهی می‌رفت تا دروازه استقلال را باز کند اما بازهم واکنش دیدنی فروزان مانع از گلزنی آنها شد و در دقیقه ۲۵ هم ضربه ایستگاهی ابراهیمی را دروازه‌بان نفت مسجد سلیمان با واکنشی زیبا راهی کرنر کرد.

در ادامه این نیمه موقعیت خاصی روی دروازه‌ها ایجاد نشد تا بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد.

نیمه دوم:

در نیمه دوم این دیدار استقلالی‌ها بازی را به سمت تعادل بردند اما در دقیقه ۴۷ شوت درویشی می‌توانست به گل تبدیل شود که بازهم واکنش خوب فروزان مانع از فروپاشی دروازه استقلال شد.

در ادامه این دیدار در دقیقه ۶۱ این دیدار استقلالی‌ها بر خلاف روند بازی به گل رسیدند. ارسال دیدنی شهباززاده با ضربه آکروباتیک ابراهیمی همراه شد ولی واکنش دروازه‌بان نفت مسجد سلیمان مانع از فروریختن دروازه این تیم شد و برگشت این توپ را برهانی برای عنایتی فرستاد که این بازیکن به راحتی دروازه خالی نفتی‌ها را باز کرد و حساب کار یک بر صفر به سود استقلال شد.

در ادامه بازی متعادلی از سوی دو تیم ارائه شد و استقلالی ها و نفتی ها موقعیت های نصفه و نیمه ای را بدست آوردند که آنها را از دست دادند.

ترکیب استقلال: محسن فروزان، امیر حسین صادقی، حنیف عمران زاده، میلاد فخرالدینی (محمدرضا خرسندنیا ۵۸)، یعقوب کریمی، امید ابراهیمی، خسرو حیدری، میلاد نوری، سجاد شهباززاده، آرش برهانی (بهنام برزای ۸۶) و رضا عنایتی.

نفت مسجد سلیمان: گیورگی گیورگنف، سید‌جلال عبدی، سعید سالار‌زاده، حامد محمودی، محمود تیغ‌نورد، حمید بوحمدان، رضا درویشی، حمزه حدادی، دوس‌سانتوز کارلوس، الکساندر پاشنکو (فرزاد محمدی ۶۸) و کیوان امرایی.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۶ )