رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال اعلام کرد که اگر باشگاه نفت مسجدسلیمان موافقت کند امکان تغییر زمان دیدار پرسپولیس و نفت وجود خواهد داشت.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، غلامرضا بهروان در مورد تغییر زمان دیدار پرسپولیس - نفت مسجدسلیمان در هفته بیست و سوم مسابقات لیگ برتر گفت: مدیریت باشگاه پرسپولیس درخواست برگزاری این بازی را پس از ایام نوروز ۹۴ داشته و ما هم همه‌گونه همکاری با تیم ملی بزرگسالان، تیم امید و تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا خواهیم داشت. 

وی افزود: با مسئولان نفت مسجدسلیمان  در این زمینه صحبت کرده‌ایم که آنها پاسخ دادند برای ما مقدور نیست که این بازی به تعویق بیفتد. سازمان لیگ آماده هرگونه همکاری است و اگر باشگاه نفت مسجدسلیمان رضایت دهد، برنامه این دیدار تغییر خواهد کرد.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ تصریح کرد: العین امارات روز سه‌شنبه با نفت تهران بازی کرد و فردا نیز باید در لیگ کشورش به میدان برود و روز چهارشنبه هفته آینده باید با نماینده ازبکستان دیدار کند، در حال حاضر همه تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان حضور دارند، در لیگ کشورشان شاهد فشردگی مسابقات هستند. با این وجود ما حاضر هستیم که به تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا یک روز بیشتر فرصت بدهیم. 

بهروان با تمجید از محمد نوری که میهمان برنامه ورزش و مردم بود، عنوان کرد: تاکید می‌کنم که آماده هرگونه همکاری هستیم، تیم فوتبال امید نیز خواستار تغییر برنامه هفته بیست و سوم لیگ برتر شده است اما این مسئله برای ما مقدور نیست چون علاوه بر تیم امید، تیم ملی بزرگسالان نیز اردویی در پیش دارد و هفته آینده که کی‌روش قصد دارد به ایران بیاید، باید برای تیم ملی بزرگسالان برنامه‌ریزی کند. بنابراین نمی‌توانیم هیچگونه تغییری ایجاد کنیم.

وی گفت: از ۴ ماه گذشته برنامه‌ها را اعلام کرده بودیم و باز هم می‌گویم که اگر نفت مسجدسلیمان رضایت بدهد امکان تغییر برنامه دیدار پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان وجود دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.