مسئولان رئال مادرید با برگزاری جدال تیم‌های بارسلونا و اتلتیک بیلبائو در خانه کهکشانی‌ها مخالفت کردند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه مارکای اسپانیا اعلام کرد که باشگاه رئال مادرید تمایلی برای پذیرایی از تیم‌های بارسلونا و اتلتیک بیلبائو ندارد و نمی‌خواهد ورزشگاه خود را در اختیار این دو تیم قرار دهد تا فینال جام حذفی اسپانیا را برگزار کنند.

دو سال پیش نیز بارسلونا از فدراسیون فوتبال اسپانیا درخواست کرده بود که بازی فینال این تیم در جام حذفی را در خانه رقیب دیرینه‌اش یعنی رئال مادرید برگزار کند اما آن سال هم کهکشانی‌ها با آوردن این بهانه که خانه آنها در حال مرمت و بازسازی است، با میزبانی از فینال جام حذفی اسپانیا مخالفت کردند. به نظر می‌رسد موضع کهکشانی‌ها در خصوص میزبانی از رقیب سنتی‌شان هنوز هم عوض نشده و آنها نمی‌خواهند در خانه خود شاهد جشن قهرمانی احتمالی کاتالان‌ها در تورنمنتی باشند که فصل پیش آن را فتح کرده بودند.

طبق گزارش نشریه مارکا، باشگاه رئال مادرید در حالی با برگزاری بازی بارسلونا و اتلتیک بیلبائو در جام حذفی اسپانیا مخالفت کرده که دو فصل پیش داوطلبانه حاضر به میزبانی از دیدار نهایی شده بود، مسابقه‌ای که در آن رئال با قبول شکست ۲ بر یک مقابل اتلتیکومادرید در حسرت کسب عنوان قهرمانی ماند.

ظاهراً مخالفت رئال مادرید با برگزاری جدال بارسا و بیلبائو در سانتیاگوبرنابئو در راستای تقاضای هواداران و سهامداران باشگاه صورت گرفته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.