پاسور تیم ملی والیبال ایران ابراز امیدواری کرد که سردار آزمون به زودی از روستوف به تیم سابقش روبین کازان بازگردد.
به گزارش ایسنا، سعید معروف که در لیگ روسیه توپ می‌زند، نمایش خوبی در تیمش داشته و یکی از بازیکنان موثر تیم کازان محسوب می‌شود.

معروف تنها لژیونر ایرانی نیست که در شهر کازان روسیه فعالیت می‌کند. سردار آزمون، مهاجم ایرانی نیز مدت‌ها در تیم روبین کازان فعالیت کرده و این باعث شده ارتباط خوبی بین آزمون و سعید معروف ایجاد شود.

معروف پس از پیروزی برابر تیم هالک بانک ترکیه گفت: بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشتیم. هالک بانک تیم بسیار خوبی بود و مشکلات زیادی برای ما ایجاد کرد. اکنون دیگر به این بازی فکر نمی‌کنیم و به فکر بازی چهارشنبه هستیم. برابر هالک بانک کارمان راحت بود چرا که ژانتورانا در زمین حضور نداشت و این باعث شد کار ما راحت‌تر شود. خصوصا در حمله با تنوع تاکتیکی زیادی حریف را غافلگیر کردیم.

سعید معروف درباره جدایی سردار آزمون از روبین کازان و پیوستن این بازیکن به روستوف گفت: با آزمون در ارتباط بودم و قطعا دلم برایش تنگ می‌شود. او یک فوتبالیست بزرگ و حرفه‌ای است و طبیعی است که در ورزش باید چنین اتفاقاتی را تجربه کرد تا به بازیکن بزرگی تبدیل شد. امیدوارم او خیلی زود به کازان بازگردد تا بار دیگر بتوانیم کنار هم باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.