سرمربی بارسلونا اعلام کرد تنها چیزی که در فینال کوپا‌دل‌ری برای تیمش اهمیت دارد، قهرمانی است و نه مکان برگزاری مسابقه.
به گزارش خبرگزاری فارس، لوئیس انریکه پس از برتری سه بر یک شاگردانش مقابل ویارئال در نیمه‌نهایی جام حذفی اسپانیا و صعود به فینال مسابقات اظهار داشت: پس از راهیابی به فینال احساس بسیار خوبی دارم اما حالا باید روی یک مسئله دیگر تمرکز کنیم. مطمئنا خوشحالیم و باید ببینیم در ادامه چه می‌شود. روی این برنامه‌ریزی نکرده بودیم که در اولین حرکتمان در مسابقه به گل برسیم. نمی‌توانست بهتر از این جواب بدهد اما این جزو برنامه‌ریزی ما نبود. می‌خواستیم بازی را کنترل کنیم. ویارئال دو یا سه فرصت گلزنی در نیمه اول داشت و در نیمه دوم ما بازی را خیلی بهتر کنترل کردیم. هدفمان این بود که برنده شویم اما توپ را کنترل کردیم زیرا می‌دانستیم آنها می‌توانند برای ما مشکل‌ساز شوند.

وی ادامه داد: خبری درباره برگزاری فینال در برنابئو نشنیده‌ام. واقعا برایم مهم نیست که بازی کجا برگزار شود. همه آنچه که من می‌دانم این است که فینالیست شده‌ایم. چیزی که برای بارسا اهمیت دارد، قهرمانی است. مصدومیت بوسکتس تنها نقطه سیاه این بازی بود. منتظر خبرهای جدید هستیم. شاید تنها چند روز به استراحت نیاز داشته باشد و شاید هم بیشتر. باید منتظر جواب آزمایش‌ها باشیم.

سرمربی بارسلونا خاطرنشان کرد: حتی پس از این که بازی یک بر صفر به سود ما شد، ویارئال فرصت جبران داشت. آنها هرگز باورشان را از دست نداد و فرصت خلق کردند. اما وقتی گل دوم را خوردند، همه‌چیز برایشان تمام شد. ویارئال یکی از بهترین تیم‌های لیگ است و ما همیشه برای شکست آنها تقلا کرده‌ایم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.