مدافع با تجربه تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در پست غیرتخصصی بازی می‌کنم اما سعی من این است که با انجام وظایف دفاعی، عالیشاه آزاد باشد که به دروازه حریفان حمله کند.
علیرضا نورمحمدی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: در بازی با بنیادکار با روش متفاوتی بازی می‌کردیم. به هر حال در خانه حریف بودیم و آنها سه امتیاز را می‌خواستند. لیگ قهرمانان آسیا جای تصمیمات و بازی احساسی نیست. اگر می‌خواستیم تحت تاثیر بازی با لخویا و به آن شکل عمل کنیم، به نتیجه نمی‌رسیدیم. ما با توجه به آنالیز حریف توسط کادر فنی، با برنامه بازی کردیم و در یک فرصت گل زدیم. آنها مرتب زیر توپ می‌زدند و به همین دلیل مجبور بودیم عقب‌تر بازی کنیم.

وی درباره اینکه برخلاف باور تاکتیک‌پذیری نبودن فوتبالیست‌های ایرانی در یک هفته، با دو شیوه متفاوت بازی کردند، ادامه داد: ما برای هر دو بازی برنامه‌ریزی داشتیم و سعی کردیم دستورات کادر فنی با توجه به نقاط ضعف و قوت حریف را اجرا کنیم. بنیادکار یک تیم فیزیکی بود که از کناره‌ها زیاد سانتر می‌کردند اما آنها در زمان‌هایی که توپ در زمین در جریان بود روی دروازه ما صاحب موقعیت نشدند و تنها موقعیت خوب آنها که روی شروع مجدد بود نیز با واکنش خوب سوشا مهار شد.

نورمحمدی درباره اینکه در بستن سمت چپ خط دفاع پرسپولیس به روی حریفان موفق عمل کرده است، خاطرنشان کرد: دفاع چپ یکی از پست‌های بسیار تخصصی فوتبال است و من در پست غیر تخصصی خودم بازی می‌کنم. در این چند بازی تلاش کرده‌ام وظایف دفاعی را خوبی انجام بدهم تا امید عالیشاه راحت‌تر نفوذ کند که در این بازی هم به دروازه حریف نزدیک شد و ممکن بود با گل‌های بیشتری پیروز بشویم. به هر حال ما طبق تقسیم وظایف انجام شده توسط کادر فنی بازی می‌کنیم.

مدافع با سابقه سرخپوشان درباره بسته ماندن دروازه در چهار بازی اخیر و همچنین تفاوت نتایج در آسیا و لیگ تصریح کرد: در روز دربی دفاع چپ بازی کردم، پس از آن در بازی با پدیده هم دفاع چپ بودم و در بازی مقابل صبا دفاع وسط بازی کردم و بعد از آن به چپ برگشتم. در این مدت با توجه به بازی کنار هم، به هماهنگی خوبی رسیدیم و سعی کردیم از این مساله برای افزایش توان دفاعی تیم استفاده کنیم. سوشان مکانی هم این روزها خوب آماده است و سعی کرده‌ایم با هماهنگی و تمرین، گل زدن به پرسپولیس را سخت کنیم. درباره تفاوت نتایج هم باید بگویم در لیگ، بدشانس بودیم، در بازی با ذوب آهن باید برنده می‌شدیم و برابر ملوان آخر بدشناسی بودیم. بویژه وقتی پنالتی دقیقه ۹۰ هم از دست رفت. آن روزها را پشت سر گذاشتیم و الان اتفاق دیگری هم روی داده است. باشگاه پشت بازیکنان در آمده است. احساس می‌کنیم برای حل مشکلات ما و تیم پیگیری لازم وجود دارد. آقای نژادفلاح هم خیلی تلاش کردند. مفهوم تیم پشت تیم، همین است. الان یک مجموعه یکپارچه و منسجم شده‌ایم که این می‌تواند بدشانسی را دور کند. بچه‌ها هم وقتی این شرایط را می‌بینند، با آرامش و دلگرمی کار می‌کنند. در این میان نباید از نقش حمایت هواداران غافل بشویم. اگر آن امکانات و ورزشگاه بنیادکار را پرسپولیس داشت، هواداران می‌آمدند و منفجر می‌کردیم. همانجا هم تماشاگران کم ما، برابر تماشاگران آنها عالی بودند.

نورمحمدی در پایان گفت: سعی می‌کنیم این روند را در بازی با تراکتورسازی ادامه بدهیم. البته خستگی راه ماند. ساعت ۶ صبح به خانه رسیدیم. در ازبکستان هم خیلی اذیت کردند و تا چهار صبح در فرودگاه بودیم. تازه ساعت ۷ خوابیدیم. دلیل گرفتگی عضله پای بچه‌ها در روز بازی همین بود. امیدواریم فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ حداقل برای بازی با نفت مسجد سلیمان فکری بکنند چون با این شرایط به عنوان نماینده فوتبال ایران برابر نماینده فوتبال عربستان تضعیف می‌شویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.