آندرانیک تیموریان گفت: تراکتورسازی مقابل تیم های عربی بهتر بازی می‌کند و در بازی با نسف هم روی بدشانسی باختیم.
به گزارش ایسنا، آندرانیک تیموریان بعد از پایان بازی تراکتورسازی مقابل الاهلی در جمع خبرنگاران درباره حضور پر شور تماشاگران در این بازی گفت: دست هواداران درد نکند، ما را در این بازی حساس تنها نگذاشتند. ما در این بازی محکوم به برد بودیم.

وی ادمه داد: تراکتور در بازی با تیم‌های عربی بهتر بازی می‌کند. متاسفانه با شکستی که روی بدشانسی مقابل نسف‌قارشی متحمل شدیم باید این بازی را می بردیم. ما در ورزشگاه یادگار امام بازی می‌کردیم و محکوم به پیروزی بودیم. امیدوارم که در ادامه راه موفق باشیم. هر تیم دو بازی انجام داده و فعلا معلوم نیست که چه تیمی از گروه صعود می کند.

محمد ایران‌پوریان: متفکرانه بازی کردیم

محمد ایران‌پوریان نیز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی هوشمندانه ای انجام دادیم و در اکثر دقایق بازی از حریف بهتر بودیم. با یک گلی که زدیم، در ادامه بازی متفکرانه ای را ارائه دادیم.

بازیکن تراکتور در رابطه با مصدومیتش در این بازی گفت: خودم هم از مصدومیت‌های پیاپی خسته شد‌ه‌ام. باید از پایم عکس بگیرند تا معلوم شود که مصدومیتم چقدر جدی است.

وی ادامه داد: طبق دستور پزشک جراح که گفته بود مصدومیتم در عرض سه هفته برطرف می‌شود مشورت کردم و با دستور پزشک در این بازی حضور یافتم.

ایران‌پوریان درباره وضعیت تراکتور در این گروه افزود: تیم ما مدعی اول صعود است و با این برد خیلی به صعود از این گروه امیدوار شدیم.

وی درباره بازی با الاهلی عربستان نیز اظهار کرد: بازی با این تیم می‌تواند برای هر تیمی سخت باشد. ما هم باید برای بازی با الاهلی تمرکز لازم را داشته باشیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )