مدافع تراکتورسازی گفت: خدا را شکر می‌کنم که در این بازی به هدفمان رسیدیم و توانستیم هواداران‌مان را شاد کنیم.
به گزارش ایسنا، فردین عابدینی که به عنوان بهترین بازیکن دیدار تراکتورسازی و الاهلی امارات انتخاب شد، در نشست خبری بعد از این بازی گفت: بازی خیلی خوبی بود و خدا را شکر می‌کنم که توانستیم با پیروزی از زمین خارج شویم. مثل بازی قبلی که توپ و میدان کاملا در اختیار ما بود، این بازی نیز بر بازی مسلط بودیم. این پیروزی را به همه هم‌تیمی‌هایم تبریک می گویم که از جان مایه گذاشتند.

وی ادامه داد: همه بازیکنان در این بازی کاملا خونسرد بودند. با این وجود تیم الاهلی نیز تیم خیلی خوبی بود. در هر صورت خدا را شکر می‌کنم که به هدفمان رسیدیم و توانستیم دل هواداران‌مان را شاد کنیم.

مدافع راست تراکتورسازی درباره عملکرد خود پس از انتقال از استقلال به تراکتورسازی نیز گفت: من زمانی که به خاطر گذراندن دوران سربازی از استقلال به تراکتورسازی پیوستم عملکرد خوبی را در این تیم به نمایش گذاشتم ولی متاسفانه از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شدم. در بازی‌های گذشته نیز همچنان احساس درد می‌کردم. ولی رفته رفته توانستم خودم را پیدا کنم. امیدوارم که بازی به بازی پیشرفت داشته باشم و بازی‌های خوبی را برای تراکتورسازی انجام دهم تا همه از من راضی باشند و هواداران تیم نیز که ما را در سرما حمایت می‌کنند، خوشحال شوند. ان‌شاءالله در بازی‌های بعدی هم به تیم کمک خواهم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.