سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان در خصوص حضور علیرضا جهانبخش و سردار آزمون در این تیم گفت: این ۲ بازیکن مختارند هرطور که می‌خواهند برای خود تصمیم بگیرند.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمد خاکپور پس از جلسه‌ای که امروز (چهارشنبه) در محل سازمان لیگ با مهدی تاج برگزار شد، عنوان کرد: صحبت‌های خوبی را با مهدی تاج و فتاحی انجام دادیم و این ۲ عزیز اعلام کردند هرگونه همکاری که نیاز باشد با ما انجام خواهند داد. باید از آنها تشکر کنم که نهایت سعی و تلاش خود را انجام می‌دهند تا هفته بیست‌وسوم لیگ به زمان دیگری موکول شود و بازی‌های این هفته به تعویق بیفتد تا ما بتوانیم همه بازیکنان خود را در اردوی کویت همراه داشته باشیم.

وی درباره اینکه تکلیف حضور علیرضا جهانبخش و سردار آزمون در تیم امید چه خواهد شد، گفت: این ۲ بازیکن از فوتبالیست‌های خوب کشورمان هستند که می‌توانند در رده سنی امید ما را همراهی کنند. ما به عنوان مسئولان تیم امید وظیفه داریم از همه پتانسیل‌ها دعوت کنیم تا بتوانیم برای رسیدن به المپیک نتیجه بگیریم. 

سرمربی تیم فوتبال امید در پاسخ به این سوال که جهانبخش و آزمون معتقدند بازی دوستانه با شیلی و سوئد کمک بیشتری به آنها می‌کند و می‌تواند در آینده آنها تاثیرگذار باشد، اظهار داشت: من چون زیاد جراید دنبال نمی‌کنم این صحبت‌ها را نخواندم اما هر کسی اختیار دارد و مختار است هر طور که می‌خواهد تصمیم بگیرد. ما وظیفه‌مان است از این دو بازیکن دعوت کنیم اما آنها مختارند هر طور که دوست دارند تصمیم‌گیری کنند.

خاکپور درباره اینکه آیا قرار است از احمد عبدالله‌زاده نیز در تیم امید استفاده کند، گفت: این بازیکن هم از فوتبالیست‌های خوب کشورمان است و اگر بتوانیم از مرحله اول مقدماتی با موفقیت عبور کنیم و عبدالله‌زاده در شرایط آرمانی باشد، در مراحل بعدی از وجود او استفاده خواهیم کرد. 

وی همچنین درباره احتمال استفاده از سعید عزت‌اللهی در ترکیب تیم امید خاطرنشان کرد: این بازیکن هم مدنظر ما است و اگر بتوانیم در مرحله بعدی از عزت‌اللهی هم استفاده خواهیم کرد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۷ )