بازیکنان الاهلی که از تشویق های تماشاگران تراکتورسازی متعجب بودند آغاز به فیلمبرداری از این تماشاگران کردند و یکی از اعضای این تیم همزمان با هواداران تراکتور شروع به دست زدن کردند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، دو تیم تراکتورسازی و الاهلی امارات از ساعت ۱۶ به مصاف یکدیگر می روند که این دیدار حواشی در پی دارد:

*نفرات بلیت فروشی کانون هواداران تراکتورسازی از ساعت ۱۰ صبح امروز در ورزشگاه حضور یافتند و بلیت فروشی این دیدار از ساعت ۱۲ آغاز شد.

*۶ ساعت قبل از شروع مسابقه نزدیک به ۲۰۰هوادار تراکتورسازی در اطراف ورزشگاه حضور پیدا کردند و متظر آغاز بلیت فروشی بودند.

*بلیت این دیدار به قیمت ۵ هزار تومان به فروش می رسد.

*قبل از شروع مسابقه در اطراف گیشه های بلیت فروشی بازار سیاه بلیت راه انداخته بودند که مسئولان باشگاه تراکتورسازی با متخلفان برخورد کردند و این کار متوقف شد.

*تا حدود ساعت ۱۴ تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه به ۵ هزار نفر نمی رسید ولی رفته رفته بر تعداد تماشاگران افزوده می شود.

*مسئولان برگزاری مسابقه ۳ ساعت قبل از شروع مسابقه چمن ورزشگاه را غلتک زنی کردند.

*ناضران ای اف سی که برای بررسی شرایط برگزاری مسابقه به زمین آمده بودند عکس یادگاری گرفتند.

*قبل از آغاز دیدار سرود رسمی ای اف اسی در استادیوم پخش شد.

*بازیکنان تیم تراکتورسازی به محض ورود به زمین مسابقه با واکنش تماشاگران تراکتورسازی مواجه شدند و هوادارانی که قبل از ورود آنها ساکت بودند با دیدن بازیکنان حریف شروع به تشویق کردند.

*بازیکنان الاهلی که از تشویق های تماشاگران تراکتورسازی متعجب بودند شروع به فیلمبرداری از این تماشاگران کردند و یکی از اعضای این تیم همزمان با هواداران تراکتور شروع به دست زدن کردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.