در نظرسنجی یک نشریه ایتالیایی برای معرفی ضعیف‌ترین نقل و انتقالات زمستانی لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا، مهاجمان جدید تیم‌های میلان و اینتر رده‌های اول و دوم را به خود اختصاص دادند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، طبق نظرسنجی نشریه گاتزتا دلواسپورت ایتالیا درباره خریدهای زمستانی باشگاه‌های ایتالیایی در ماه ژانویه، آلسیو چرچی، مهاجم تیم میلان که از اتلتیکو مادرید به روسونری پیوست و در واقع با فرناندو تورس معاوضه شد با کسب ۴۶ درصد آراء به عنوان ضعیف‌ترین خرید در پنجره زمستانی نقل و انتقالات سری A معرفی شد. چرچی از بدو پیوستنش به شاگردان فیلیپو اینزاگی تاکنون ۸ بازی در تمامی رقابت‌ها انجام داده اما حتی یک گل هم به ثمر نرسانده است.

در رده دوم بدترین خریدهای زمستانی سری A، لوکاس پودولسکی مهاجم آلمانی تیم فوتبال اینتر قرار دارد که به صورت قرضی از آرسنال به نراتزوری پیوسته و قرار است تا پایان فصل در جمع شاگردان روبرتو مانچینی حضور داشته باشد. پودولسکی که با شرایطی مشابه به چرچی تا کنون ۸ بازی برای آبی و مشکی‌پوشان شهر میلان انجام داده و یک گل هم به ثمر نرسانده با کسب ۳۶ درصد آراء به عنوان دومین خرید ضعیف لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا در ماه ژانویه شناخته شده است.

سومین خرید ضعیف سری A در ماه ژانویه هم سیدو دومبیا، مهاجم ساحل عاجی رم است از زسکا مسکو به جالوروسی پیوسته است و تاکنون در سری A دوبازی انجام داده و او نیز هیچ گلی نزده است. دومبیا در نظرسنجی گاتزتا ۹ درصد آراء را به خود اختصاص داده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.