مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: تمرین نکردن و اعتصاب بازیکنان تیم ما هیچ ارتباطی به تیم استقلال نداشت.
مسعود رضائیان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد وضعیت تیم نفت مسجد سلیمان در آستانه بازی با استقلال گفت: تیم امشب به تهران می‌آید و برای بازی با استقلال کاملا آماده‌ایم و بازیکنان بسیار با انگیزه هستند. مشکلات مالی ما هم کم و بیش حل شده است و روز شنبه ۲۰ درصد دیگر از مبلغ قرارداد بازیکنان پرداخت می‌شود.

وی در مورد اینکه برخی مدعی هستند تمرین نکردن و اعتصاب بازیکنان نفت مسجد سلیمان به جریاناتی پشت پرده مربوط بوده و نوعی تبانی است، گفت: عادت نداریم چنین کارهایی انجام بدهیم و همواره مردانه و با اصول ورزشی در میادین حاضر می‌شویم. اصلا ما دو بازی را ببازیم چه فرقی به حال مثلا پرسپولیس یا تیم دیگر دارد؟! اعتصاب بازیکنان تیم ما ممکن بود در بازی با تراکتورسازی و حتی قبل از آن مسابقه رخ بدهد. خوشبختانه تیم ما با قدرت به تهران می‌آید و بازی کردن مقابل استقلال خط بطلانی بر این فرضیه‌هاست.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در مورد پیش بینی‌اش از نتیجه بازی با استقلال گفت: معمولا پیش‌بینی های من غلط از آب در می‌آید به همین دلیل پیش بینی نمی‌کنم و امیدوارم تیم ما مقابل استقلال موفق شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.