مدافع – هافبک تیم فوتبال استقلال تأکید کرد که انتخاب فرهاد مجیدی به‌عنوان محبوب‌ترین بازیکن ۲ دهه اخیر استقلال قابل پیش‌بینی بود.
میلاد فخرالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد انتخاب فرهاد مجیدی به‌عنوان محبوب‌ترین بازیکن استقلال در ۲۰ سال اخیر اظهار داشت: به هر حال این انتخابی بود که مردم انجام دادند و این نشان داد که مجیدی در بین استقلالی‌ها محبوب است. من البته در این نظرسنجی شرکت نکردم، چون هر ۵ گزینه را دوست داشتم با این حال قابل پیش‌بینی بود که مجیدی به‌عنوان محبوب‌ترین بازیکن انتخاب شود.

وی در ادامه در خصوص بازی روز جمعه استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: بازی بسیار سختی در پیش داریم، چون نفت برای فرار از سقوط چند برابر انگیزه خواهد داشت. این موضوع کار ما را سخت می‌کند، ولی قطعا انگیزه زیادی داریم تا ۳ امتیاز را در ورزشگاه آزادی بگیریم و همچنان در کورس قهرمانی باقی بمانیم.

فخرالدینی درمورد غیبت جاسم کرار در ۳ بازی آینده استقلال گفت: جاسم بازیکن تأثیرگذاری است، ولی حالا او را در اختیار نداریم. امیدوارم بازیکنان دیگر جای خالی او را پر کنند. ما نباید زیاد به این مسائل فکر کنیم و فقط باید به فکر پیروزی در بازی‌های بعدی باشیم.

او در قسمت دیگری از حرف‌هایش با اشاره به پیروزی پرسپولیس مقابل بنیادکار در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: خدا را شکر که پرسپولیس لیگ قهرمانان را بسیار خوب شروع کرد و از ۲ بازی ۶ امتیاز گرفت. پیروزی در خانه حریف برد بسیار شیرینی بود و امیدوارم پرسپولیس از گروهش صعود کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.