سرمربی بایرن مونیخ تاکید کرد جدایی او از بایرن در انتهای فصل صحت ندارد و او می خواهد فصل آینده نیز در این تیم بماند.
به گزارش ایسنا، پپ گوآردیولا در این فصل نیز در آستانه قهرمانی در بوندسلیگا قرار دارد. تیم او با شایستگی در صدر جدول لیگ آلمان تکیه زده است و تنها ولفسبورگ را به عنوان حریفی نسبتا جدی می بیند.

سرمربی بایرن مونیخ درباره آینده خود در این تیم و پیوستن به منچستر سیتی گفت: منچستر سیتی؟ امیدوارم مدتی طولانی در بایرن بمانم. من با این باشگاه قرارداد دارم و می خواهم تا انتهای قراردادم اینجا بمانم.تمایلی به فکر کردن درباره پیشنهاد تیم‌های دیگر ندارم و دوست دارم با بایرن افتخارات زیادی کسب کنم. پیشنهادی از جاهای دیگر نگرفته ام و منتظر هیچ چیزی هم نیستم. تابستان نشستی خواهیم داشت و می بینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد. من در بایرن خوشحال هستم. دوست دارم امسال همراه بایرن در فینال برلین حضور داشته باشم. حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا در اولویت من با بایرن است.

گواردیولا تا سال ۲۰۱۶ با بایرن مونیخ قرارداد دارد. این مربی اسپانیایی هنوز قراردادش را با این تیم آلمانی تمدید نکرده است و همین باعث شده تا گمانه زنی های زیادی درباره جدایی او از این تیم آلمانی به گوش رسد.

بک باوئر، رئیس افتحاری باشگاه بایرن اظهار نظر جالبی درباره جدایی گواردیولا داشت. او در گفت و گویی که با روزنامه بیلد داشت، عنوان کرد: من یک باردیگر هم گفتم که امیدوارم گواردیولا ۱۰ سال دیگر در بایرن مونیخ باقی بماند اما اگر او خواستار جدایی است اصلا مانع او نمی شویم و می تواند برود.

سرمربی بایرن مونیخ در پایان گفت: تیمم در حال حاضر شرایط خوبی دارد و خودش را آماده بازی با شاختار در لیگ قهرمانان می کند. در دیدار رفت به تساوی بدون گل رسیدیم و به همین خاطر باید کاملا مراقب باشیم تا در خانه غافلگیر نشویم و بتوانیم با برتری برابر شاختار راهی مرحله بعد شویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.