پرسپولیسی ها موفق شدند در ازبکستان با یک گل بنیادکار را شکست دهند.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛پرسپولیس ایران در هفته دوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در تاشکند به مصاف بنیادکار رفت.این بازی از گروه اول این رقابت ها برگزار شد.پرسپولیس در هفته اول این بازی ها در یک بازی یک طرفه و زیبا در تهران، لخویای پر ستاره را با ۳ گل بدرقه کرد و با ۳ امتیاز پای به این بازی گذاشت.

بنیادکار بازی را بهتر نسبت به پرسپولیس آغاز کرد اما این شاگردان درخشان بودند که با گذشت زمان آرایش تیمی خود را بدست آوردند و چند موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه بنیادکار به وجود آورند.

بازی پایاپای در حال انجام بود تا اینکه در دقیقه ۱۹ محمد نوری توپی را برای عالیشاه فرستاد و او با ضربه سر مهدی طارمی را در موقعیت گل قرار داد.موقعیتی که باعث شد تا مدافع حریف با خطا طارمی را متوقف کند و داور هم نقطه پنالتی را نشان دهد.

مثل بازی قبل محمد نوری کاپیتان با تجربه پرسپولیس پشت توپ قرار گرفت و با ضربه ای زیبا دروازه بنیادکار را باز کرد.پرسپولیس کار را تمام کرده بود.حالا نیاز به این بود که از گل زده دفاع شود تا سرخپوشان با دست پر از ازبکستان راهی تهران شوند.کاری منطقی که معمولا تیم های مهمان در خانه حریف انجام می دهند.اتفاق جالب بعد از گل پرسپولیس شادی بیش از حد پیام صادقیان بود.او که هفته های قبل نسبت به نیمکت نشینی اش معترض بود طوری روی نیمکت خوشحالی می کرد که انگار خودش دروازه بنیاد کار را باز کرده است.

با گل پرسپولیس،بنیادکار فشار را روی دروازه آنها بیشتر کرد.فشاری که با هوشیاری مدافعان پرسپولیس و سوشا مکانی ره به جایی نبرد.در حالیکه نیمه اول رو به پایان بود در دقیقه ۴۲ گابریل توپی را برای عالیشاه پشت مدافعان بنیادکار فرستاد که توسط مدافع این تیم درون محوطه جریمه متوقف شد ولی داور اعتقادی به پنالتی نداشت تا این بازی در نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به نفع پرسپولیس به پایان برسد. 

با شروع نیمه دوم بنیادکار حلقه محاصره را تنگ تر و تنگ تر کرده بود.آنها موقعیت های زیادی را  روی دروازه پرسپولیس خلق کردند که در دو صحنه با واکنش خوب سوشا مکانی همراه شد.در دقیقه ۵۵ مهدی طارمی با یک تکل خوب توپ را از زیر پای بازیکن ازبک خارج کرد،اتفاقی که باعث شد طارمی مصدوم شود تا حمید درخشان یک تعویض اجباری را انجام بدهد.او علی علیپور را جایگزین طارمی کرد.

بازی با حملات بنیادکار ادامه داشت اما مدافعان و بازیکنان پرسپولیس آهنی بودند! و با هوشیاری توپ های ارسالی روی دروازه را قطع می کردند.در روز هایی که درخشان به دفاع تیم ملی و تاکتیک کروش انتقاد می کرد این بار پرسپولیس با دفاع منطقی و چند لایه موفق شد بنیادکار را شکست دهد تا درخشان با کپی از روی دست کروش سه امتیاز حساس را از ازبکی ها بگیرد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۷ )