سرمربی بارسلونا تاکید کرد که تیمش در مسیر کسب سه گانه در فصل جاری است.
به گزارش ایسنا، بارسلونا این فصل در لیگ قهرمانان اروپا، لیگ برتر و جام حذفی اسپانیا شانس قهرمانی دارد. لوئیس انریکه سرمربی بارسلونا درباره شرایط تیمش در این فصل گفت: خوشبختانه در شرایط بسیار خوبی به سر می بریم، اما در مقطعی از فصل قرار داریم که ممکن است یک باخت باعث شود همه چیزهایی که از اول فصل کسب کردیم از بین برود. موقعیت حساسی داریم و باید از آن استفاده کنیم. توقف رئال در خانه برابر ویارئال شانس تیم ما را برای قهرمانی افزایش داده است. تیمم در آینده بازی‌های حساسی در پیش دارد و به خوبی می‌دانیم که در چه شرایطی قرار داریم. تیم من می تواند این فصل به قهرمانی در هر ۳ جام برسد و ۳گانه را فتح کند.

وی ادامه داد: این یک موفقیت بزرگ برای تیم من محسوب می شود که تا اینجای فصل مدعی قهرمانی در همه بازی ها هستیم. این هفته در خانه برابر رایووایکانو دیدار خواهیم داشت که بازی سختی است. می دانیم همه تیم ها برابر ما بسته بازی می کنند. در مقطعی از فصل قرار داریم که مهم‌ترین موضوع برای ما کسب پیروزی است. می‌دانیم که رقیبانمان نیز همین هدف را دنبال می‌کنند. در صورت از دست دادن حتی یک بازی فاصله زیادی بین مدعیان ایجاد می‌شود. ما در حال حاضر در رده دوم قرار داریم و نمی‌خواهیم از این پایین‌تر برویم. باید هر چه سریع‌تر فاصله مان را با صدر جدول کم کنیم و به صدر برسیم.

سرمربی آبی و اناری ها ادامه داد: من مربی‌ای نیستم که با یکی، دو شکست برنامه‌ام را تغییر دهم. از همان روزی که هدایت بارسا را برعهده گرفتم به دنبال ساختن این تیم بودم و هنوز هم به طور جدی می‌خواهم این برنامه‌ام را اجرا کنم.

سرمربی بارسلونا درباره بازی برگشت با منچستر سیتی در لیگ قهرمانان اروپا نیز گفت: می‌دانیم که هر تیمی در لیگ قهرمانان می‌تواند دردسرساز شود و توانایی شگفتی‌سازی را دارد. ما در مرحله گروهی با سه تیم خوب از سه شیوه فوتبالی متفاوت بازی و به عنوان تیم نخست صعود کردیم. البته قبلا با منچستر‌سیتی بازی کردیم و می‌دانیم که آنها تیم با کیفیتی هستند و این فصل نیز با بازیکنانی که به خدمت گرفته‌اند از مدعیان لیگ قهرمانان محسوب می‌شوند، اما نباید فکر کنیم که از پیش برنده هستیم. هر دو تیم شانس صعود به مرحله بعد را دارند و فکر می‌کنم بازی نزدیکی را شاهد باشیم. سیتی در سال‌های اخیر نشان داده که تیم قدرتمندی است و قطعا بازی آسانی نخواهد بود.

مشکل بارسلونا در فصل ۲۰۱۳/۲۰۱۴ با استعفای ساندرو راسل آغاز شد. اتهام زیاد در مورد انتقال نیمار نیز باشگاه را به چالش کشید. دیگر مساله تقابل چهره‌های قدیمی و بانفوذ باشگاه همچون خوان لاپورتا و یوهان کرایف بود که باعث شده است بارسا در این فصل به حاشیه برود.

انریکه در پایان گفت: موضوع انتقال نیمار کهنه و قدیمی شده است و نمی خواهم صحبتی در این زمینه کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.