رئیس سازمان لیگ فوتبال گفت: نساجی یک تیم پرطرفدار است و من دوست دارم که آنها را در رده‌های بالاتر ببینم اما ادعای اخیر آنها مبنی بر سرباز بودن ۱۱ بازیکن فولاد نوین صحت ندارد.
مهدی تاج در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین شرایط جهانبخش و سردار آزمون برای حضور در تیم ملی فوتبال اظهار داشت: این موضوع مربوط به سازمان لیگ نمی‌شود بلکه مجموعه فدراسیون و تیم ملی باید آن را حل کنند. من خودم دلم می‌خواهد تیم امید نتایج خوبی کسب کند و نگاهم به این تیم کاملا مثبت است.

وی ادامه داد: از کادر فنی، سرپرست تا بازیکنان تیم امید همگی خوب هستند و قدم‌های خوبی را تاکنون برداشته‌اند. آنها دنبال این هستند که مشکلات را هرچه زودتر حل کنند هرچند که ما خودمان به عنوان سازمان لیگ هم نتوانستیم خیلی به آنها کمک کنیم. ما زمان سه بازی را تغییر دادیم اما نتوانستیم هفته بیست و سوم را لغو کنیم.

تاج خاطرنشان کرد: کفاشیان باید در این خصوص یک تصمیم جدی بگیرد. ارزیابی من این است که کفاشیان یک تصمیم منطقی گرفته و به زودی آن را اعلام خواهد کرد.

رئیس سازمان لیگ در مورد نامه باشگاه نساجی مبنی بر سرباز بودن ۱۱ بازیکن تیم فولاد نوین گفت: بله چنین نامه‌ای به دست ما رسیده است. ما پس از بررسی آن را به نیروی انتظامی دادیم البته مسئولان نظام وظیفه هم نظر خود را در این مورد اعلام کردند.

وی در مورد پاسخ نظام‌وظیفه به این نامه تصریح کرد: مسئولان نظام وظیفه اعلام کردند که هر ۱۱ بازیکن می‌توانند برای تیم خود به میدان بروند و از نظر آنها هیچ مشکلی وجود ندارد. اظهارات مسئولان نظام وظیفه برای ما سند است و بر همین اساس آن ۱۱ بازیکن می‌توانند برای تیم خود به میدان بروند.

وی در پایان گفت: نساجی یک تیم پرطرفدار است و من دوست دارم که آنها را در رده‌های بالاتر ببینم اما ادعای اخیر آنها مبنی بر سرباز بودن ۱۱ بازیکن فولاد نوین صحت ندارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.