کاپیتان باشگاه چلسی تاکید کرد هنوز به بازنشستگی فکر نکرده است.
به گزارش ایسنا، چلسی یکشنبه گذشته در فینال جام اتحادیه فوتبال انگلیس با حساب دو بر صفر مقابل تاتنهام به برتری رسید تا نخستین جام فصل را کسب کند.

جان تری که به عنوان کاپیتان جام را بالای سر برد، بر این باور است که قهرمانی در این جام می تواند نوید آغاز یک عصر جدید را در تاریخ باشگاه بدهد. ژوزه مورینیو هم که تابستان فصل گذشته بار دیگر به استمفورد بریج بازگشته است، به دنبال قهرمانی های مختلف با آبی های لندن است و همزمانی این دو اتفاق می تواند به سود باشگاه چلسی تمام شود.

تری که در فینال یکی از گل های چلسی را به ثمر رساند به صحبت در مورد شرایط خود و تیمش پرداخت. وی در این خصوص گفت: گلزنی را دوست دارم. بازی کردن در ترکیب چلسی را دوست دارم و همچنین از حضور داشتن در چنین فینال هایی لذت می برم. مهم تر از همه این بود که ما توانستیم نخستین جام این فصل را با کمک یکدیگر کسب کنیم. می خواهیم عصر جدیدی را در تاریخ باشگاه آغاز کنیم. درست همانند زمانی که مورینیو در سال ۰۵-۲۰۰۴ در این باشگاه انجام داد. او تاثیر زیادی در باشگاه ما داشت و اکنون هم همه ما امیدواریم یک بار دیگر این اتفاق تکرار شود.

جان تری در فینال جام اتحادیه فوتبال انگلیس در سال ۲۰۰۵، کاپیتان تیم ژوزه مورینیو بود. چلسی مقابل لیورپول با نتیجه سه بر دو شکست خورد اما در سه سال بعد از آن، چهار جام کسب کرد. کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال انگلیس در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۱۲ که چلسی موفق به فتح جام شد، به خاطر محرومیت و در فینال لیگ اروپا در سال ۲۰۱۳ به خاطر آسیب دیدگی حضور نداشت.

او در زمان مربیگری رافائل بنیتس، به یک بازیکن ذخیره بدل شده بود اما با بازگشت مورینیو به استمفورد بریج بار دیگر بازیکن ثابتی شده است. تری در این مورد گفت: مربیان دیدگاه های خودشان را دارند. یک مربی می آید و مرا نیمکت نشین می کند اما اگر شما سخت تلاش کنید، نتیجه تلاش هایتان را می گیرید و می توانید سال های بیشتری هم فوتبال بازی کنید. همه باید برای قرار گرفتن در ترکیب تیم بجنگند. من هم برای آینده خودم و خوانواده ام می جنگم. با چنین ذهنیتی، می خواهم در همه جنبه ها پیش بروم. نمی دانم چند سال دیگر می توانم فوتبال بازی کنم اما در هر حال امیدوارم چند سالی بتوانم با همین روند، به فوتبالم ادامه دهم. شاید دو یا سه سال. اگر هم این آخرین سال حضورم در دنیای فوتبال باشد، امیدوارم تا پایان خوب باشم و همه جام ها را کسب کنم.

فلسفه باشگاه چلسی برای تمدید قرارداد بازیکنان بالای ۳۰ سال این است که قرارداد آنها را سال به سال تمدید می کند اما تری بر این باور است که این موضوع توانسته انگیزه وی را در بالاترین حد ممکن نگه دارد.

وی در این باره اظهار داشت: اینکه یک بازیکن چهار یا پنج ساله قرارداد نمی بندد، همه قدرت را در دست باشگاه می گذارد. این موضوع من را بر آن داشته تا تلاشم را بیشتر کرده و به همه ثابت کنم در موردم اشتباه می کنند. همان طور که پیشتر هم گفتم، برای خودم و خانواده ام می جنگم، برای اینکه به مردم بگویم در مورد من تصور غلطی دارند. هیچ چیز نمی تواند برای من بزرگتر از این باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.